In mijn database hebben ik een tabel staan die gegevens bevat van de maand september. Aangezien nu de gegevens van oktober beschikbaar zijn, wil ik ook een tabel met de gegevens van oktober in mijn database opnemen..
Omdat deze oktober gegevens dezelfde structuur hebben als de gegevens in de september tabel, wil ik het volgende doen:
1. September tabel kopiëren
2. September tabel plakken (Alleen structuur) en opslaan als Oktober tabel
3. De gegevens van Oktober nu importeren in de Oktober tabel.
Echter als ik deze gegevens wil importeren, krijg ik alleen de optie "In een nieuwe tabel" en de optie "In een bestaande tabel" kan ik niet selecteren; waarom niet??
En als ik toch kies voor "In een nieuwe tabel" en deze de naam van de Oktober tabel geef en dan kies om te overschrijven, heb ik de tabel wel met de Oktober gegevens, maar ben ik de structuur kwijt!
Omdat deze oktober gegevens dezelfde structuur hebben als de gegevens in de september tabel, wil ik het volgende doen:
1. September tabel kopiëren
2. September tabel plakken (Alleen structuur) en opslaan als Oktober tabel
3. De gegevens van Oktober nu importeren in de Oktober tabel.
Echter als ik deze gegevens wil importeren, krijg ik alleen de optie "In een nieuwe tabel" en de optie "In een bestaande tabel" kan ik niet selecteren; waarom niet??
En als ik toch kies voor "In een nieuwe tabel" en deze de naam van de Oktober tabel geef en dan kies om te overschrijven, heb ik de tabel wel met de Oktober gegevens, maar ben ik de structuur kwijt!