Importeren dbx bestanden

Status
Niet open voor verdere reacties.

sabor

Gebruiker
Lid geworden
17 feb 2004
Hallo,

Ik gebruik outlook express en heb een aantal mails als dbx bestanden op CD gezet. Nu wil ik wat archief-mails weer terug zetten in Outlook Express, maar dat lukt niet. Ik heb het DBX-bestand terug gezet in de directory waar mijn mails staan. Ik had verwacht dat ik de teruggezette (dbx)mails terug zou zien in Outlook. Niet dus. Wat doe ik verkeerd ?

gr
Sabor

Je moet ze weer importeren zoals je eerst exporteerde.
Bestand/Importeren. Dan kun je OE naar de plek toeleiden.

Of

Je kunt ook die dbx-files veilig bij de documenten bewaren. Je importeert vanaf die plek.
Vervolgens ga je naar Extra/opties/onderhoud.
Daar wijzig je de plaats van het archief door te bladeren naar de map in je documenten.

Je kan de bestanden niet zo 1,2,3 terug zetten in de map waar je ze vandaan het gehaald.
tenzij de de oude verwijderd.
Het makkelijkste is om de bestanden welke je nu op cd hebt staan te importeren in outlook.
dit kan door te gaan naar:

bestand
importeren
berichten.
dan kies je (als je tenminste de meest recente versie hebt) voor microsoft outlook express 6
volgende...
dan klik je hoofdidentiteit en vervolgens blader je naar de cd waar de dbx bestanden op staan.
Hierna worden de bestanden welke op cd staan geimporteerd.
Let wel, mocht je zelf nog "oude" mailtje hebben die ook mogelijk op de cd staan, dan worden deze dubbel weergegeven.

gr. Robbie32

Hallo Robbie32,

Bedankt voor de snelle reactie. Probleem opgelost.

gr
Sabor

Hallo Elisa,

Ook jij bedankt voor de snelle reactie.

gr
Sabor

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan