Importeren/exporteren niet beschikbaar

Status
Niet open voor verdere reacties.

hfoppen

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
15 nov 2000
Hallo,

ik wil graag een backup maken van mijn mailbox, en tot nu toe ging dat prima! (ik kon netjes een pst-bestand maken).

Pas sloot ik Outlook af en kreeg een error. Deze afgesloten, en daarna was mijn voorbeeldweergave weg! Opnieuw geinstalleerd, maar werkt nog steeds niet.
Nu wil ik Outlook eraf gooien (of heel Office) en kijken of het dan wel goed gaat, alleen kan ik geen backup meer maken. (zie afbeelding voor melding die ik krijg!)

Wie o wie weet hoe dit op te lossen, of hoe ik op een andere manier toch een backup kan maken!?

alvast bedankt
Herbert

Bijlagen

• outlook.jpg
    outlook.jpg
    7,5 KB · Weergaven: 24
Zoek je *.pst bestand op op je schijf, zet het ergens veilig weg op een cd'tje, installeer alles opnieuw en vervang het nieuw aangemaakt *.pst bestand door je oude. Of gebruik daar de importfunctie weer voor (weet niet zeker of dat laatste altijd werkt)

het probleem is dat mijn laatste pst-bestand van 11-09 is, dus ik mis bijna een maand!

er zitten wel wat belangrijke mailtjes tussen dus....

Nee wat ik bedoel is dat je niet de export functie gebruikt, maar handmatig via de verkenner het pst bestand wat nu in gebruik is opzoekt op je harde schijf. Dat bestand bakcuppen, opnieuw installeren en terugzetten. Outlook schrijft namelijk alles weg in dat bestand, dus die moet je hebben.

ik heb ook niet de exportfunctie gebruikt, maar via Zoeken gezocht op de hdd. Hier werden alleen mijn backups gevonden!!

In C:\Documents and Settings\Herbert\Application Data\Microsoft\Outlook staat ook niet echt wat dus....

Hmm, raar. Ik gebruik OUtlook niet, dus ik weet ook niet waar hij de berichten bewaart. Maar heb je al gekeken in je /Office directory??

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan