Geachte Excellerts,
Jullie gaan me voor gek verklaren, maar ik ben begonnen met het maken van een nieuw budgetteersysteem voor mijn eigen huishouden. Ik weet dat er honderden bestaan, maar ik zie het als leermoment en als Hobby.
Nu kun je middels mijn.postbank.nl af en bijschrijvingen van de diverse rekeningen downloaden in de vorm van de bovengenoemde filesoort. Ik weet ook hoe je deze vervolgens in excel tot een leesbaar bestand kunt transformeren (tekst naar kolommen).
Maar het volgende krijg ik niet voor elkaar. Ik heb getracht een code te schrijven voor het ophalen van het bestand. Zie onder
Middels de variabelen probeer ik een bestandsnaam aan elkaar te knopen. De grap is echter dat de underscores niet als tekst worden herkend maar als onderdeel van de CODE. Where am I going wrong?
Groet,
Allard
Jullie gaan me voor gek verklaren, maar ik ben begonnen met het maken van een nieuw budgetteersysteem voor mijn eigen huishouden. Ik weet dat er honderden bestaan, maar ik zie het als leermoment en als Hobby.
Nu kun je middels mijn.postbank.nl af en bijschrijvingen van de diverse rekeningen downloaden in de vorm van de bovengenoemde filesoort. Ik weet ook hoe je deze vervolgens in excel tot een leesbaar bestand kunt transformeren (tekst naar kolommen).
Maar het volgende krijg ik niet voor elkaar. Ik heb getracht een code te schrijven voor het ophalen van het bestand. Zie onder
Code:
Private Sub CommandButton1_Click()
'=======================vaststellen gegevens========================
Dim rekeningnummer
Set rekeningnummer = cbrekeningnummer
Dim Begindatum
Set Begindatum = tbbegindatum
Dim Einddatum
Set Einddatum = tbeinddatum
'======================ophalen bestand==============================
ChDir "C:\Documents and Settings\aa043625\Desktop"
Workbooks.Open Filename:= _
"C:\Documents and Settings\aa043625\Desktop\"&""&Rekeningnummer&"_"&Begindatum&"_"&Einddatum.csv"
End Sub
Groet,
Allard