importeren van foto's

Status
Niet open voor verdere reacties.

Wsing

Gebruiker
Lid geworden
15 dec 2011
Berichten
41
Ik gebruik niet het programma van het fototoestel maar regelrecht via de computer. Dit ging goed met windows 8.1. Er verscheen een app en ik kom ze importeren. Bij Windows 10 verschijnt er helemaal niets. Ik zou dit graag weer terug willen maar weet niet hoe dat moet.
 
Welke app gebruikte je dan?
Staat deze dan niet meer op je pc?
 
Als het goed is kun je dat ook rechtstreeks via de verkenner doen, het toestel met intern- of extern geheugenkaart zou immers in je verkenner zichtbaar moeten zijn als opslagstation.
 
ik weet hoe ik het via de verkenner kan vinden maar in windows 8.1 verscheen het rechtstreeks op het scherm en hoefde ik alleen maar een klik geven voor importeren en dit zou graag weer terug willen hebben want het is veel gemakkelijker maar hoe
 
met de windows en e toets maakt het wel sneller om er te komen maar de afhandeling is ook lastiger. Eerst kon ik rechtstreeks vanaf het bureaublad mijn foto's importeren die dan ook rechtstreeks in een mapje belanden, maar nu moet ik ze ook nog eens weer naar afbeeldingen slepen en in een mapje doen. Dit is veranderd sinds ik overgegaan ben naar Windows 10
 
Ik weet verder niets van Win 10, je kunt natuurlijk ook gewoon een snelkoppeling maken op je buroblad van de fotomap.
Dan ben je er zo in. :p
 
ja dat zou kunnen maar ik zou het toch liever weer zo willen als dat ik had, rechtstreeks en nu heb ik verschillende J mappen opeens en moet daar weer een paar keer voor klikken om eindelijk mijn mapje te vinden waar de foto's in zitten en dan weer de foto's slepen naar de G schijf. Een heel gedoe dat ook blijft terwijl ik daarvoor maar 1 klik hoefde te geven op het bureaublad en daarna de foto's even hoefde te kopiëren of slepen naar G schijf.
 
met de windows en e toets maakt het wel sneller om er te komen maar de afhandeling is ook lastiger. Eerst kon ik rechtstreeks vanaf het bureaublad mijn foto's importeren die dan ook rechtstreeks in een mapje belanden, maar nu moet ik ze ook nog eens weer naar afbeeldingen slepen en in een mapje doen. Dit is veranderd sinds ik overgegaan ben naar Windows 10

Heeft Windows 10 wel meerwaarde voor jou als je tevreden was met je vorige OS ?
Misschien terugzetten ?
 
Ik zou niet om deze reden terug gaan, of je moet een paar keer per uur je foto's uploaden...

Wacht even af, blijkbaar zijn er enkele dingen nog niet super, en wellicht worden deze opgelost in de komende updates.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan