Ben nieuw hier, dus voorstellen lijkt mij wel zo netjes:
Ik ga schuil onder sfire184 en ben een newbie in vba met stiekem een klein beetje ervaring
Dan hier de vraag: Ik heb een vba code in een Word document waarin een een gebruiker een excel file kan laten kiezen. Zeg even dat de gekozen file staat op c:\test.xlsx
test.xlsx heeft 1 werkblad genaamd "item1"
Nu is de vraag: hoe krijg ik cel A1 van dit werkblad geimporteerd in Word? Het moet gewoon als tekst weggeschreven worden.
Bij voorbaat dank voor het antwoord.
Mvg,
Sfire184
P.S. Het gaat om office2007, maar dat was al te zien aan de .xslx
Ik ga schuil onder sfire184 en ben een newbie in vba met stiekem een klein beetje ervaring
Dan hier de vraag: Ik heb een vba code in een Word document waarin een een gebruiker een excel file kan laten kiezen. Zeg even dat de gekozen file staat op c:\test.xlsx
test.xlsx heeft 1 werkblad genaamd "item1"
Nu is de vraag: hoe krijg ik cel A1 van dit werkblad geimporteerd in Word? Het moet gewoon als tekst weggeschreven worden.
Bij voorbaat dank voor het antwoord.
Mvg,
Sfire184
P.S. Het gaat om office2007, maar dat was al te zien aan de .xslx
Laatst bewerkt: