importeren van Nederlandse naar Engelse OE

Status
Niet open voor verdere reacties.

sgrav000

Verenigingslid
Lid geworden
8 sep 2000
Berichten
929
Een kennis van mij heeft van een crashende W XP (nederlands) zijn e-mail bestanden weten te redden (map OE met alle dbx bestanden gekopieerd en op cd gebrand). Door omstandigheden moet hij ze terugzetten in een Engelse Windows XP met dus een Engelse OE. Een eerste poging via importeren mislukte. Ik vermoed dat het importeer mechanisme de Nederlandse betiteling niet herkent. Is dit probleem nu op te lossen door de bestanden te renamen? Of hoe zou ik dit anders kunnen oplossen? Map met OE gewoon plaatsen op de archief plaats i.p.v. de bestaande map? Graag jullie advies.

sgrav000
 
als eerst de backup op de harde schijf zetten dan deze bestanden van hun read only af halen en dan kan je ze wel importeren
 
uitproberen als ik bij de kennis ben

Ik kan jouw suggestie, GTD, dank voor jouw suggestie!, pas uitproberen wanneer ik bij de kennis ben. (Ik had de mappen overigens al op mijn bureaublad gezet en wilde vandaar importeren.) Dat zal vermoedelijk pas eind deze week plaatsvinden. Dus dan kom ik met een nieuwe reactie.

sgrav000
 
Laatst bewerkt:
Gewoon importeren van de e-mail levert de oplossing. Dus niets van 'read only' afhalen.

sgrav000
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan