in alle mailboxen dezelfde mail.

Status
Niet open voor verdere reacties.

ben47q

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
10 jul 2014
Ik gebruik Thunderbird voor mijn mail en heb een paar aliassen. Als ik een mail heb verzonden en ontvang een reactie dan wordt deze reactie tevens naar alle andere aliassen doorgestuurd. Ik wil dit wijzigen maar weet niet hoe; dus alleen in de betreffende mailbox mijn mail ontvangen.

Beantwoordt dit je vraag?

In het scherm accountinstellingen staat beneden aan de knop identiteiten beheren

Laatst bewerkt:
vraag ben47q

Weet niet hoe ik moet reageren op het vorige antwoord. Bedankt voor de reactie, maar mijn vraag is daarmee nog niet opgelost. Het betreft dus mail welke ik heb ontvangen in mijn inbox die dan vervolgens naar mijn andere aliassen wordt gekopieerd/doorgestuurd. Die instelling wil ik wijzigen waardoor de doorzending stopt. Zoals je w.s. kunt lezen ben ik een leek op pc gebied.

Sorrie, was wat te snel met lezen, ik hield het klaarblijkelijk zelf niet bij......

maar dit moet wel je vraag beantwoorden of beter behandelen.
Dus het kan maar niet met alle e-mail providers.

Bedankt voor je reactie, helaas ben ik nog niet veel verder gekomen. Zal nog een keer uitleggen wat ik bedoel. Ik heb een hoofd e-mailadres bij mijn provider en heb bij deze provider tevens 3 aliassen aangemaakt, met een eigen naam en e-mailadres.
Als ik een mail ontvang dan gaat er een paar tellen later een kopie van die ontvangen mail naar die andere 3 aliassen. Daardoor loopt mijn inbox vol met mail die ik al gelezen heb en moet ik telkens handmatig gelezen mail wissen. Zo is het w.s. ingesteld, maar ik weet niet hoe ik dit kan wijzigen.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan