Opgelost In apps zoeken Android 11

Dit topic is als opgelost gemarkeerd

Maysun

Gebruiker
Lid geworden
22 nov 2014
Berichten
361
Stomme vraag, maar Google helpt me niet verder. Ik heb mijn Fairphone 3 met Android 11 gereset en als ik nu naar boven veeg krijg ik wel het overzicht met apps. Maar als ik in de zoekbalk naar een app wilt sturen, gaat hij zoeken op de Google website. Niet in de apps op de telefoon. Hoe krijg ik dit weer goed?
 
Als ik in het zoekvenster kijk, zie ik rechts drie putnjes. Klik daarop en je komt op een eigenschappen-pagina. Wellicht kun je daar wijzigingen aanbrengen.
 
Als ik in het zoekvenster kijk, zie ik rechts drie putnjes. Klik daarop en je komt op een eigenschappen-pagina. Wellicht kun je daar wijzigingen aanbrengen.
Ik heb dan geen drie puntjes. Alleen een google zoekbalk met rechts microfoontje en een soort fotocameraatje en daaronder alle apps.
 
Dan is dat kennelijk een onderscheid tussen Fairphone en Samsung. Is er op hun site niet een plek waar je deze vraag kwijt kunt?
 
Bekend probleem, staat al op het FP forum:

Voor Android 13 op FB4:
1707571737055.png
maar jij hebt versie 11 dan komt versie 13 ???
Toch wel?:
Currently the Fairphone 3(+) runs Fairphone OS based on Android 13.
Dus op FB3 en hoger daar zou jemet Android 13 je mobiel mee kunnen upgraden. En dan hopen dat het probleem echt weg is.
Maar dan heb je iig ook een betere veiligheid qua versie van Android....
 
Laatst bewerkt:
Ok ik heb Fairphone 3, niet 3+ dus dan houdt het op helaas. Klantenservice ook geen reactie van gehad tot dusver trouwens.
Dan maar handmatig door alle apps heen scrollen. :rolleyes:
 
Het lijkt erop dat FP3 wel updates zou kunnen krijgen:
Xoff Jan 22

Hi Emilie,
Same problem for me, also from France and same provider Bouygues Telecom, stuck with 6.A.018.0
My wife has a different provider and her FP3 is up to date.
I’ll make a request to Fairphone support and Bouygues Telecom.
De en wel en de ander niet???
Doorvragen bij hun support?
 
Tja,
Het lijkt erop dat FP3 wel updates zou kunnen krijgen:

De en wel en de ander niet???
Doorvragen bij hun support?
De FP zelf zegt dat hij up to date is. En de klantenservice reageert uberhaupt niet.
 
Terug
Bovenaan Onderaan