in D-partitie staat alleen Ghost

• Onderwerp starter Onderwerp starter duin1
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
megepartion,zie ik niet

heb 7,zie merge partion echer niet.

kan niet merge

Als ik de schijven wil samenvoegen krijg ik als bericht:

there are no partions on this drive that can be merged.

Wat nu?:thumb:

Heb je per ongeluk al partitie's verwijderd. Je gaf eerder aan dat je D-schijf onbenut is, betekend dit dat deze niet geformateerd is?

nog niks verwijderd

Heb nog C schijf en D schijf. C schijf is goed in gebruik.
De d schijf is geformatteerd en heeft nog alle ruimte.

Oke, kijk eens wat er gebeurt als je de D-schijf laat verwijderen door Partition magic.(data is er toch al af begrijp ik)
Daarna kijken of je de C-schijf groter kan maken.

merge partion werkt toch!

In Partition Magic 7.0 werkt Merge Partions nu toch.

Alleen moest ik bij samenvoeging een naam opgeven.

Heb mijn eigen naam doorgegeven.Nu heb ik inderdaad veel meer ruimte op mijn C schijf wat de bedoelling was,maar nu staat er een folder met mijn naam onder My downloads,Windows etc. WAnneer wordt mijn folder met mijn naam nu gebruikt als ruimte OF moet ik deze een anderec naam geven?

Bedankt alvast!!!!!

ik snap de vraag niet helemaal

Als je op deze computer klikt dan zie je de partities staan
Bij mij zijn er dat 3 met de namen BOOT(C) - BACKUP (D) en RECOVER (E)
Als 1 keer op een schijf klikt dan zie je links onder de details staan met ook de gegevens hoe groot de schijf is en wat er in gebruik is.
Jij hebt een naam moeten opgeven voor die harde schijf en dat is nu dus je eigen naam geworden althans zoals jij het vertelt. Kan ook :)

Die folder snap ik niet, maar ook daarvan kun je zien wat het is enhoe groot het is en of er iets in staat. kwestie van erop klikken.

Bijlagen

• deze computer.jpg
    deze computer.jpg
    23,9 KB · Weergaven: 7
heb 1 schijf

Ik heb alleen de C-schijf en de Dvd-writer en cd-rom.

Mijn Vraag is: als ik in Verkenner op de C-schijf klik staar daar o.a ook de nieuwe map met mijn naam.

Net zoals program files er ook staat.

Waar moet ik de map met naam nu voor gebruiken of kan ik daar een betere naam aangeven?

Verder heeft de C schijf nu eindelijk meer ruimte.

Alvast (EN ALWEER) bedankt!!!

ok dan is dat dus gewoon een map die door het systeem is aangemaakt zoals je op de c-schijf wel meer mappen hebt.

Ik neem aan dat er in die map (als je hem opent) niets staat?

dan mag je ermee doen wat je wilt. De naam veranderen en als het geen systeemmap is ook eraf gooien als je wilt.

Als het een systeemmap is zoals bijv ook "mijn documenten" - "mijn afbeeldingen" enz. moet je hem laten staan, maar ik geloof dat windows xp vanzelf aangeeft dat het een systeemmap is op het moment dat je hem probeert te verwijderen.

Ik zou zeggen gebruik hem gewoon als opslagmap om downloads ect. in op te slaan.

Vraagje (uit nieuwsgierigheid) hoe groot is nu de C ?

bedankt!

Mijn c schijf is 20 gb vrij nu 12 GB voor mij genoeg.

kan ik de folder met mijn naam gewoon verwijderen.en toch dezelfde ruimte hebben?

Bedankt!

Als ie leeg is wel
Een lege folder neemt geen ruimte in beslag alleen als er een hoop in staat, maar dan moet je hem dus ook niet verwijderen, tenzij je de inhoud van die folder niet meer nodig hebt.

Martin.fantatisch,bedankt

Martin,

Alles opgelost!!!!

Bedankt!!!!!!:thumb:

en nu opgelost natuurlijk

bedankt voor de moeite!:)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan