In de probleemen met iis 7.0

Status
Niet open voor verdere reacties.

enzoishier

Gebruiker
Lid geworden
12 mrt 2012
Hallo

Ik heb een vraag hoe maak ik het zo dat je als je mijn ip intypt je op een pagina komt met een keuze menu.
Dus dat je sugarcrm, rdp en al die andere dingen kan an tikken.

Toen ik mijn sugar wouw invoegen bij de standart site kreeg hij geen toestemming omdat ik geen rechten had gegeven en niet had gedeeld. Toen had ik hem gedeeld en iedereen de vollen rechten gegeven en nu wewrkt het nog steeds niet.

Wat moet ik nu dan ik snap het ffkes niet meer

mvg

enzoishier

Ik werk dagelijks met IIS 7, maar ik snap niet wat je vraagt.

Want ik dus wil is dat als je de computer ip indrukt. dat je op een index pagina komt. En op die index pagina staat dat een link naar de x2crm dat een een klanten systeem dat met mysql werkt. Nu wil ik dat met iis doen maar ik krijg dat niet voor elkaar.
Toen heb ik dat maar met de bitnami versie gedaan en poort 81 voor http gepakt en poort 3307 voor de mysql. waar als ik dan mijn ip intikt het wan ip met : de poort krijg ik hem niet verbonden.. En in iis kom ik nog niet eens bij de installer. Wat zijn de beste opties

groetjes
enzoishier

Ik kende x2crm niet maar ik zie dat het php-based is. Heb je wel PHP geïnstalleerd? Maar dan nog is IIS niet de meest voor de hand liggende keuze...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan