In de war met productcode

Status
Niet open voor verdere reacties.

IonosphericHIGH

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
21 apr 2012
Berichten
4
Hoop niet dat ik vanwege mijn vraag wordt aangezien voor iemand anders wie ik niet ben.
Maar ik heb 2 pc's allebei met Win7 HP 64bit.

De een zit een rootkit op en moet worden geherinstalleerd.

maar ben te lui geweest om voor elke pc op te schrijven welke productcode bij welke hoort en nou kan ik de twee pc's niet meer uitelkaar houden.
En ik ben bang dat ik dezelfde productcode op de andere pc ga gebruiken. En zodoende ik dan niet legitieme windows meldingen ga krijgen wanneer ik dezelfde productcode op de andere pc ga gebruiken omdat alle 2 de productcodes voor dezelfde windows versies zijn. Kan ik niet ergens teruglezen welke code bij welke pc hoort.
Kan het iig niet vinden bij computer eigenschappen. Staat wel een product ID maar die is anders dan de product key.

Het product ID bestaan uit nummertjes and de product key uit nummertjes en cijfertjes.

Het zijn alle 2 OEM codes.
En de ene code op de andere pc gebruiken gaat voor toekomstige problemen zorgen. En beidde codes kosten 200euro dus moet wel ff zeker wat ik nu verder ga doen.
Wat oh wat oh wat NU>?

SIDENOTE:Waarom kan ik op dit forum niet met ^<V> of "Enter" van regel veranderen. Zal wel een foute instelling zijn.
Toch alvast bedankt.
 
met license crawler kan je op de nog werkende computer de serial uitlezen zodat je weet welke je moet hebben voor de opnieuw te installeren computer: klik
 
Draai magical jellybean keyfinder op de betrokken pc, dan heb je je serienr. die gebruikt is bij de huidige installatie.
Het product ID staat idd onder de eigenschappen van "deze computer".
 
License crawler werkt niet dankzij foutmelding "runtime error "339"
Dankzij google deze site gevonden.
http://social.msdn.microsoft.com/Fo...s/thread/8cb5ab97-8407-4e49-8db6-30dcef87cbd1

Zo lees ik dat computer via de aan/uit knop (oftewel verkeerd afsluiten van windows) het volgende bestand doet missen uit de windows System 32 map genaamd "MSCOMM32.OCX"

En dat bestand heb je nodig om license crawler te kunnen starten.
Verborgen bestanden kan ik lezen en het bestand is niet te vinden in de SYSTEM32 map van windows.

Magic jellybean is een optie, alleen kan alleen de betaalde versie windows 7 codes uitlezen. Zoals te zien op de site >>
http://www.magicaljellybean.com/keyfinder/
Beste zou zijn als iemand mij het MSCOMM32.OCX bestand in een PB kan doorsturen voor license crawler. Dat zou het moeten oplossen.
 
Ander progje gevonden produkey

Dat deed wonderen. Kon de code aflezen en komt overeen met één van de 2 product stickertjes en weet nu dus welke ik gebruiken moet.
Toch bedankt voor de hulp en ben blij dat ik het zelf heb kunnen oplossen. Het was wel ff zoeken:p
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan