In e-mail toegestuurde links openen niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

peternuenen

Gebruiker
Lid geworden
15 jul 2006
Berichten
10
Beste mensen,
Zou iemand me kunnen helpen bij het probleem dat ik via e-mail vaak een link ontvang waarop je dan kunt klikken om de desbetreffende pagina te openen.
Bij mij opent dan altijd mijn standaard ingestelde pagine in dit geval nu.nl. Ook als ik die uitzet en op blank zet opent zo'n url gewoon op blank maar niet de opgevraagde pagina.
Bij voorbaat dank
 
welk mail programma en welke browser.
 
hoelang heb je dat al , heb je iets veranderd ofzo? en het lijkt mij in de instellingen (beveiliging van ie of outlook) te zitten .


grtz
 
Ik heb dit probleem ongeveer een week en heb aan de instellingen niets veranderd. Althans niet bewust.
 
ja het kan zijn dat het vanzelf versprongen is door iets.

probeer dit eens:
-open ie
-ga naar extra--> internet opties
-programmas--> programmas instellen-->programma toegang en standaard programmas instellen, en verder weet ik het zo niet want ik heb geen outlook

kijk ook even bij de beveiliging in de internet opties als die apnormaal hoog staat (hoger dan "normaal") dan zet je die ook even naar beneden

btw heb je vista of xp?
 
ow als je xp hebt gaat dat van mij waarschijnlijk niet helemaal kloppen ik heb het afgestemt op xp maar de link die puppy je heeft gegeven is denk ik wel wat je nodig hebt
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan