• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

In een grafiek Wisselen tussen reeks 1 en reeks 2 of allebei

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo popipipo Ik kom er niet uit wat bedoel je met X in deze cel Ik heb nog te weinig ervaring met deze constructie Ik ben bezig het te begrijpen maar valt nog nie mee

als ik de bijlage van @popipipo open staan er in B2 en C2 een x

Haal er eens 1 weg en kijk wat er gebeurt met de grafiek
Daarnaast: kijk eens in de kolommen D en E, daar heeft popipipo formules geplaatst.

Laatst bewerkt:
Ok ik ga er naar kijken bedankt weer, Ik heb er naar gekeken en ik maar moeilijk doen Zou deze constructie ook kunnen met een wisselknop ??
e de waele

Laatst bewerkt:
Na wat experimenteren met excel 2016 met macros en zo en met codes proberen Heb ik nu het probleem dat excel 2 bestanden tegelijk opent
Hij opent het bestand wat ik wil hebben en daarnaast opent hij het bestand Personal.xlsb wat ik niet nodig heb Hoe kan ik dat ergens instellen ??
eric

Excel opent personal.xlsb normaal altijd verborgen, wat je moet doen is zorgen dat personal het actieve bestand is, dan naar menu Beeld en dan Daar kiezen voor de optie verbergen. nu wordt het bestand verborgen en zie je het niet meer. Als je vervolgens Excel afsluit krijg je de vraag om het bestand op te slaan. Kies ja en dan zal je personal.xlsb niet meer zien als je excel opstart.
personal.xlsb is een werkmap die normaal automatisch verborgen wordt geopend om bepaalde instellingen te laden.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan