in eenmaal opstarten

Status
Niet open voor verdere reacties.

marco cera

Gebruiker
Lid geworden
8 sep 2000
na het installeren van Hp printer software moet ik tijdens het opstarten ineens op mijn gebruikersnaam klikken voor dat xp verder doorstart.

hoe krijg ik dat weg?

met vriendelijke groet

marco

Probeer dit eens:
-Start
-Configuratiescherm
-Gebruikersaccounts
-De manier waarop gebruikers zich aanmelden
Vink hier beide opties af.

Zo moet het wel lukken denk ik. Anders is dit volgens mij ook in het register aan te passen, maar dan moet ik even verder zoeken!
Laat even horen als het gelukt is,
Simon

dan vraagt ie weer om een gebruikersnaam met paswoord.

hoe zet je die ook alweer uit?

groeten

marco

Start > uitvoeren > type hier letterlijk control userpasswords2 in > vinkje weghalen > op "Toepassen" klikken > aangeven welke gebruiker er altijd moet inloggen+wachtwoord invoeren(als ej deze gebruikt) > op OK klikken. Nu zal je automatisch met die gebruiker inloggen.

yep dat werkt hij start nu gewoon weer door.
Het enige wat er nog anders is is dat hij in een paar flitsen aangeeft dat mijn mijn instellingen geladen worden, is dat ook nog weg te krijgen?

Wat ook anders is geworden is het schermpje dat je krijgt te zien wanneer je op afsluiten klikt.
eerst kreeg ik een paar knoppen te zien maar nu een schermpje met de tekst afsluiten en een knopje waar ik op kan klikken voor andere mogelijkheden, hoe krijg ik die estetisch prachtige knoppen weer terug?

met vriendelijke groet

marco

Die "flitsen" dat je instellingen geladen worden, hoort er eenmaal bij, dit is volgens mij niet te veranderen.

Over je andere vraag, kan ik denk ik geen antwoord geven. Mischien is dat gewijzigd bij de vinkjes, die Freakiej aangaf?

Maar die flitsen hoorde er eerst ook niet bij dus het kan ook zonder, toch?

Maar ik zal mijn vraag maar als opgelost aangeven en de vraag over de knop veranderingen opnieuw stellen .

met vriendelijke groet

marco

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan