In elke computer letter F (usb-stick)

Status
Niet open voor verdere reacties.

BlazinAsian

Gebruiker
Lid geworden
17 okt 2007
Hey allemaal!

Ik vroeg me af of jullie wisten hoe ik ervoor kan zorgen dat mijn usb stick op elke computer de letter F zal krijgen. Ook op school wil ik dit namelijk, en ik vraag mij ook af welke letter het beste is om te kiezen zodat de letter nooit bezet is aangezien we op school nogal een stuk of 8 netwerkschijven hebben en ik weet uit mijn hoofd niet welke letters dat zijn.

Alvorens bedankt!!!

Hoi,

Dat gaat niet lukken, want 'op school' kan je niet op eigen initiatief een schijfletter aan je usb-stick toewijzen.
Tenminste als dat door de beheerder op een goeie manier is geregeld.
Waarschijnlijk zal je ook merken dat de schijfletter 'op school' niet steeds hetzelfde is.

Klopt, maar ik heb namelijk het progamma Ceedo op mijn usb stick staan. Hiermee wil ik altijd AutoCAD 2009 starten. En hij deed het op school ineens niet meer, ik heb ontdekt dat dit kwam doordat de letter van de usb stick veranderd was. Deze moet dus letter F zijn en dan werkt het.

Op de computer thuis deed hij het namelijk ook niet, totdat ik zonet de letter veranderd heb in F, nu doet hij het!

Dus als ik op school ook letter F kan krijgen zou dit helpvol zijn omdat ik dan makkelijker kan studeren op school!

Helaas niet in te stellen op de USB stick, maar geheel afhankelijk van de gebruikte pc

hmm, is er ook niet een manier op de letter te veranderen op school?

Je kan wel applicaties installeren op de computers op school, misschien een progamma dat de usb stick een ander letter zal geven?

+ Weet je misschien een letter dat vrijwel nooit wordt gebruikt :) ?

Ik heb dit gevonden:Dit zou dat werken?

Op school namelijk Novell + winxp

Laatst bewerkt:
hmm, is er ook niet een manier op de letter te veranderen op school?

Je kan wel applicaties installeren op de computers op school, misschien een progamma dat de usb stick een ander letter zal geven?

+ Weet je misschien een letter dat vrijwel nooit wordt gebruikt :) ?

Ik heb dit gevonden:Dit zou dat werken?

Op school namelijk Novell + winxp

denk eigenlijk dat dat programmatje niet zal werken omdat het weizigen van de letters waarschijnlijk gewoon geblokkeerd is
je kan het natuurlijk altijd even proberen misschien dat de systeembeheerder bij jou dat niet heeft geblokkeerd

letter die nooit gebruikt wordt haha kies U ofzo

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan