Hallo,
Om een klacht te inventariseren, wil ik een bouwkundige situatie kunnen vastleggen in Excel 2003. Zie bijlage.
In kolom C wil ik de locatie van een deur vragen (binnendeur of buitendeur), in kolom D wat voor soort (draaideur, schuifdeur, enkele deur, dubbele), in kolom E of de deur twee kanten op kan of een 'aanslagdeur' is, enzovoort.
Per kolom moet je één of meer mogelijkheden kunnen kiezen, waarna aan het eind duidelijk is over wat voor een soort deur het gaat: binnendeur of buitendeur, automatisch of niet.
Samenvattend: als je in kolom C van blad 1 kiest, moet dat niet de keuze in kolom D en de overige beperken en het liefste dan ook, bijvoorbeeld op Blad 2, een zo compleet mogelijke definitie van een deur en de situatie samenvatten en vandaar (als dat kan) ook nog export naar een storingsformulier in Word.
Wie heeft er nuttige aanwijzingen voor mij?
Bij voorbaat bedankt voor het meedenken.
En een groet van
Pavanos.
Om een klacht te inventariseren, wil ik een bouwkundige situatie kunnen vastleggen in Excel 2003. Zie bijlage.
In kolom C wil ik de locatie van een deur vragen (binnendeur of buitendeur), in kolom D wat voor soort (draaideur, schuifdeur, enkele deur, dubbele), in kolom E of de deur twee kanten op kan of een 'aanslagdeur' is, enzovoort.
Per kolom moet je één of meer mogelijkheden kunnen kiezen, waarna aan het eind duidelijk is over wat voor een soort deur het gaat: binnendeur of buitendeur, automatisch of niet.
Samenvattend: als je in kolom C van blad 1 kiest, moet dat niet de keuze in kolom D en de overige beperken en het liefste dan ook, bijvoorbeeld op Blad 2, een zo compleet mogelijke definitie van een deur en de situatie samenvatten en vandaar (als dat kan) ook nog export naar een storingsformulier in Word.
Wie heeft er nuttige aanwijzingen voor mij?
Bij voorbaat bedankt voor het meedenken.
En een groet van
Pavanos.
Bijlagen
Laatst bewerkt: