In Excel krijg ik soms een witte balk

Status
Niet open voor verdere reacties.

Styun52

Gebruiker
Lid geworden
23 dec 2022
In Excel krijg ik soms na het berekenen maar een gedeeltelijke schermopbouw
Heb dan boven een witte band zie mijn in te vullen cellen niet meer, gedeelte onder de witte balk is ok

Welke versie? Screenshot? Gaat via de Ga geavanceerd > de Paperclip > uploaden

Laatst bewerkt:
Kan er geen screenshot van maken omdat het niet mijn laptop is, en mommenteel voor mij niet beschikbaar is, de versie is win 11, Excel ? geheugen 4mb videokaart?
Dacht dat het misschien een meer voorkomend probleem is, en betrekking heeft met een te trage laptop of videokaart

Komt het dan ook in Windows Verkenner en andere programma's voor? Welke versie van Excel?

Basisstappen uitgevoerd?

Laatst bewerkt:
Tot nu toe is het enkel in Excel en ik weet niet welke versie ik vermoed 97 of 2003

In het witte vak zijn op de plaats waar de cellen staan de functies nog mogelijk, het is als het ware alsof er iemand op eens een witte strook papier op de bovenste rijen van het scherm plakt, en dat je niet meer ziet waar je moet klikken op de juiste cel, met esc kan ik het scherm terug verversen en lukt het om de witte band weg te krijgen, maar dit ongemaakt doet zich nogal veel voor, heb ook al gedacht dat het aan de muis kan liggen, maar weet het niet

Ja, goed. Excel 97 of 2003 kun je ook niets meer van verwachten. Ook voor 2007 is geen ondersteuning meer.

Hoe oud is die laptop, merk, type, processor? Hoeveel RAM? Virtueel geheugen goed ingesteld. Welke basisstappen heb je uitgevoerd?

Inderdaad je weet niets en dan begin je met zaken uit te sluiten.

De laptop is vrij recent aan gekocht maar met de minimum waarden voor win 11

Recent aangekocht, dan weet je niets over het merk, type, processor, RAM e.d. Experts kunnen dan eerder conclusies trekken en zaken uitsluiten. Geef aan welke basisstappen je hebt uitgevoerd. Updaten en sfc /scannow zijn zeer belangrijke stappen.

Het is een laptop van mijn biljartclub en daarom weet ik de gevraagde gegevens niet, dacht dat het een meer voorkomend probleem is, maar besef nu dat het moeilijk is om met de beperkte gegevens die ik kan geven, we niet tot een oplossing kunnen komen, zal proberen om meer info te bekomen, en kom dan later misschien op terug, is er ondanks de weinige gegevens een mogelijke richting om te zoeken waar de oplossing ligt

Nee, alle problemen verschillen en als het zo eenvoudig en herkenbaar was, had je al een oplossing gehad.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan