• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

#### in Excel-worksheet

Status
Niet open voor verdere reacties.

chrisd1

Gebruiker
Lid geworden
1 okt 2008
Berichten
777
Heb plotseling allemaal ###-tekens ipv tekst in Excel-worksheet??
Iets met validatie??
Wie??
 
chris,

dat betekent normaal gesproken dat de cel te klein is om de inhoud te kunnen tonen.
Wellicht is er iets veranderd in de lettergrootte/het lettertype
 
In aansluiting op Haije: In dergelijke gevallen de kolombreedte groter maken totdat/zodat de ### notitie verdwijnt en (dus) de inhoud weer leesbaar is.
Is de breedte zéker groot genoeg geworden en het blijft toch staan, dan zal het aan de getalnotatie liggen die je op die cel hebt toegepast, gecombineerd met de waarde die nu erin berekend is. Dus dan kan het dan aan 2 dingen liggen: getalnotatie en/of de berekende inhoud.

Tijs.
 
Het is niet het mij ook bekende geval van te smalle kolommen.
Bij het trachten te openen van een spreadsheet, dat ik al meer dan 10 jaar zonder problemen gebruik, verschijnen plotseling achtereenvolgens de schermen #1, #2, #3 en #4.
Als ik na openen van het spreadsheet b.v. Kolom BG breder maak, veranderen de #### in #WAARDE!.
??
Het zit blijkbaar niet in het programma, want dit gebeurt niet als ik b.v. een kopie van dit bestand open.
 

Bijlagen

  • #1.png
    #1.png
    15,8 KB · Weergaven: 46
  • #2.png
    #2.png
    8,7 KB · Weergaven: 30
  • #3.png
    #3.png
    4,9 KB · Weergaven: 30
  • #4.jpg
    #4.jpg
    104,8 KB · Weergaven: 46
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan