In firefox moet ik 99 keer op muisknop drukken om weer terug te gaan vanaf en pagina.

Status
Niet open voor verdere reacties.

GW2

Gebruiker
Lid geworden
14 nov 2012
Berichten
558
Titel zegt het (whauw) al (99 ipv 100 zoals men gebruikelijk zegt, maar paste niet in de titel, maar oké). Zit dus op een pagina, wil weer terug naar het firefox scherm, maar hij knippert en gaat weer terug naar waar je vandaan probeert te gaan. Druk je een paar keer goed herhaaldelijk op de (Linker muis knop), en dan pas gaat die weer. Dus uhhhhh, Iemand?............................Een oplossing?
 
Dat zal niet aan Firefox liggen.
Sommige pagina's willen je graag vasthouden en beletten je terug te gaan.
Doe eens een dubbelklik op de Terug knop in plaats van een enkele klik.
 
Je zou ook met de rechter muis knop kunnen klikken op het terug icoon om het lijstje te zien van webpagina die je daarvoor hebt bezocht.
Of gebruik de knop backspace op je toetsenbord die werkt ook als terug toets.
Wat Edmoor al aangeeft zou ook het probleem kunnen zijn, of heb je dit bij meerdere sites?
Zou ook kunnen zijn dat er iets mis is met je browser, dan zou ik gewoon een back up maken van je favorieten en de browser opnieuw installeren.
 
Firefox resetten is denk ik de meest makkelijke oplossing. Wel idd wat mijn voorgangers melden ff een back-up maken van je favorieten (mocht je dit nodig vinden).
Resetten doe je zoals hieronder vermeld staat:
1.Go to Firefox > Help > Troubleshooting Information.
2.Click the "Reset Firefox" button.
3.Firefox will close and reset. After Firefox is done, it will show a window with the information that is imported. Click Finish.
4.Firefox will open with all factory defaults applied.

Hoop dat je hier genoeg aan hebt.
 
Dat zal niet aan Firefox liggen.
Sommige pagina's willen je graag vasthouden en beletten je terug te gaan.
Doe eens een dubbelklik op de Terug knop in plaats van een enkele klik.
Zou het niet weten, maar in firefox is het met alle pagina's, en in b.v. explorer met geen enkele (tot nu toe). Dubbele klik werkt vaak ook niet (had het even moeten zeggen meteen misschien), moet echt meer dan min 5 keer drukken om er vandaan te gaan.
 
Je reageert na 5 dagen alleen op het eerste bericht wat er gepost is...:confused:
Als het nog steeds niet werkt installeer je de browser toch gewoon opnieuw!
 
Je reageert na 5 dagen alleen op het eerste bericht wat er gepost is...:confused:
Als het nog steeds niet werkt installeer je de browser toch gewoon opnieuw!

Zal het eens proberen, misschien wel de kortste klap ja (weer even uitvogelen hoe en wat ook alweer, maar zal wel goed komen).

Bedankt maar weer (of voor de eerste keer).
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan