In FIREFOX nieuwe site achter de oude

Status
Niet open voor verdere reacties.

egkok

Verenigingslid
Lid geworden
25 mrt 2001
Besturingssysteem
Win 11
Hoe kan ik voorkomen dat als ik in FireFox via een site in een volgende moet komen dat die nieuwe site niet op de voorgrond komt maar achter de ouwe zit??

Ehm... :confused: Nog eens in andere woorden? Of met screenshot?

Ehm... :confused: Nog eens in andere woorden? Of met screenshot?

Vraag veel eenvoudiger dan je denkt. Als je vanuit een site naar een volgende wil dan hoort hij voor de eerste site komen te staan. Als je firefox gebruikt komt ie er achter te zitten, althans bij mij, en moet je de eerste site eerst weg klikken. Snapjut nou??? Er is een optie >> altijd op de voorgrond maar die kan ik in Firefox niet vinden.

Bedoel je zoiets? (bijlage)

Laatst bewerkt:
Zie mijn reeds aangepaste bericht

Klik op de gele balk, en geef de optie dat het toegestaan moet worden.

Klik op de gele balk, en geef de optie dat het toegestaan moet worden.

Ok dat is gelukt. Moet je ook maar weten. Maar verder blijven die nieuw te openen tabbladen toch nog steeds er achter openen in plaats van ervoor en ik moet zeggen dat ik dit volslagen achterlijk vind. Iets wat je wilt zien openen achter een tabblad zodat je niks ziet.Ik wist niet dat mensen zoiets konden verzinnen. Maar hoe krijg ik het nu wel voor elkaar???

Oh wat ik ook nog steeds niet kan is van een favoriet een snelkoppeling maken vanuit FireFox. Dus net zoals met IE >> klik met je rechter muis knop klik op snelkoppeling maken en dan staatie op de bureau blad. Hoe kan dit net zo makkelijk als met IE??

Welke versie heb je inmiddels, en is de tabbladen patch gelukt?
Snelkoppeling ineens op buroblad, doe ik via kopieren van de link, en op buroblad rechter klik, nieuwe - snelkoppeling.
Andere manier ken ik niet.

Welke versie heb je inmiddels, en is de tabbladen patch gelukt?
Snelkoppeling ineens op buroblad, doe ik via kopieren van de link, en op buroblad rechter klik, nieuwe - snelkoppeling.
Andere manier ken ik niet.

Laatste versie, patch gelukt en ik kan nu ook snelkoppelingen maken, inderdaad kopiëren plakken op bureau blad en dan start een dialoog windowtje waar je nogmaals de site in moet plakken>> naam geven en klaar, alles ok dus bedankt en groeten

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan