• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

in grafiek de decimale getalen wijzigen zonder decimale getalen

Status
Niet open voor verdere reacties.

davylenders123

Gebruiker
Lid geworden
20 jun 2010
Berichten
902
Ik ben bezig met grafieken te maken, is de eerste keer dat ik hieraan begonnen ben.

Heb een begin gemaakt maar nu staat er onderaan de grafiek de waarde maar deze staat daar met 2 decimale getalen.
Zou deze daar zonder decimale getalen moeten hebben maar weet niet hoe ik het daar kan aanpassen.
Aan de zijkant van de grafiek is het me al gelukt (in de asbalk).

Bekijk bijlage test.xlsx
 
davylenders123, het kan liggen aan het downloaden van je bestand in openen in mijn versie van Excel, maar ik ben bang dat je toch echt een plaatje van een grafiek in je bijlage hebt zitten ipv een echte grafiek. Op die manier is het lastig zoeken naar een oplossing natuurlijk. ;)
 
Omdat het bestandje te groot was op te uploaden had ik de grafiek in nieuw bestandje geplakt maar wist niet dat dit niet werkte sorry.

In bijlage nu het originele bestand waar ik al het overbodige van heb verwijderd.

Bekijk bijlage test 2.xlsm
 
Ste in het blad 'Bron Grafiek' de betreffende celeigenschappen in als 'getal met 0 decimalen'.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan