in hotmail bericht alles rood onderstreept

Status
Niet open voor verdere reacties.

kreemers

Gebruiker
Lid geworden
17 okt 2000
Berichten
632
hallo,

sinds enkele dagen is van uit het niets ineens alles wat ik type rood onderstreept.
ga ik naar opties - taal dan staat daar Nederlands als taal.

waar kan dan de "fout"liggen dat toch alles onderstreept word ?

groet ad
bedankt al vast voor uw hulp.
 
hallo,

helaas manamana dit is niet wat ik bedoel.
ik type normaal nl en ik krijg die rode lijntjes er onder als zou ik alles fout geschreven hebben.
vreemd is dus dat het wel in nl staat opgeslagen via opties - taal.

de zelfsde kriebeltjes als nu onder je naam en onder nl en zo las ik een woord verkeerd geschreven heb in deze zin.
 
Ik denk dat je hier moet zijn. Als je dit uitvoert zal het wellicht afgelopen zijn. Ben eens benieuwd. Anders zou ik het niet kunnen verklaren.

Deze is voor windows live mail.
Ga in Windows Live Mail naar opties dan mail.
klik er op het tabblad spellingscontrole.
Je moet er het Nederlands aanklikken, dan op Installeren klikken.
Dan op toepassen. Is dat voor hotmail ook zo??
 
Laatst bewerkt:
helaas,

in hotmail zie je alleen taal staan en deze staat op nederlands. dus geen idee waar ik het nu wel goed krijg.
nu ben ik dus eigenlijk verplicht om het eerst in Word te typen en dan over te zetten naar hotmail.

hopelijk weet iemand wel hoe ik dit golvend lijntje niet meer krijg onder vrijwel alle woorden.
 
Ik heb even gekeken naar hotmail van mijn zoon hoe die er uitziet. Ikzelf heb geen hotmail.
Ik zie als je een nieuwe mail maakt, links staan......
Verzenden
Concept opslaan
en naast concept opslaan nog een kolom met een pijltje ernaast.

In die kolom staat dan onder elkaar
RTF
Bewerken HTML
Niet-opgemaakte tekst.

Bekijk deze drie opties eens en klik daar eens op. Er is iets met opmaakt in HTML of Rich HTML, stoei daar eens mee of iets dergelijks.

Hier de mogelijkheden en de soms onmogelijkheden in hotmail.
http://www.ehow.com/how_6609315_send-html-email-hotmail.html

Nu ben ik eens benieuwd.
 
Hallo Kreemers,

ik had hetzelfde probleem, maar het is nu opgelost.

Ik heb voor de zekerheid Mozilla Firefox Dutch opnieuw geinstalleerd.(http://www.mozilla.org/nl/firefox/fx/)
Vervolgens ben ik naar mijn hotmail-account gegaan en heb op 'nieuw' (bericht opstellen) geklikt.
In het tekstveld heb ik een willekeurig woord getypt, heb het woord vervolgens met de muis grijs/blauw gemaakt en daarna heb ik de rechtermuisknop, geplaatst op het geselecteerde woord, ingedrukt.
Nu kreeg ik een nieuw venstertje in beeld en in dat venstertje heb ik mijn muis op 'talen' geplaatst en vervolgens 'Nederlands' geselecteerd.
Het probleem is verleden tijd!

Succes!
hallo,

sinds enkele dagen is van uit het niets ineens alles wat ik type rood onderstreept.
ga ik naar opties - taal dan staat daar Nederlands als taal.

waar kan dan de "fout"liggen dat toch alles onderstreept word ?

groet ad
bedankt al vast voor uw hulp.
 
TheDick bedankt

hallo,

Datgene wat TheDick voorstelde te doen werkt perfect.

BEDANKT einde probleem.

groet kreemers
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan