in je bios

• Onderwerp starter Onderwerp starter Adj
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Adj

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
27 nov 2005
welke dingen moet je inshakelen in je bios?
alvast bedankt
ik heb dat cool en quiet geinstaleerd en dan krij ik fout melding en wat moet ik in de bio uit of in shakelen om die fout weg te krijgen

asus A8N-sli AMD 64 bit +3200 1gyg werkgehuegen

Laatst bewerkt:
Welkom op Helpmij.:)

Geef eens wat meer info. Als je niet bekend bent met het Bios, dan kun je beter niets veranderen. Iets verkeerd instellen en je pc wil niet meer opstarten.

.adriansrojakpot.com/Speed_Demonz/BIOS_Guide/BIOS_Guide_Index.htm

Laatst bewerkt door een moderator:
Geplaatst door AB 58
.adriansrojakpot.com/Speed_Demonz/BIOS_Guide/BIOS_Guide_Index.htm

Zo precies zien niet alle Bios-en eruit ;)

Laatst bewerkt door een moderator:
Geplaatst door killermenace

Zo precies zien niet alle Bios-en eruit ;)
Daarbij zo'n mooi reclame venstertje, dat je computer geïnfecteerd is met spyware.:(

Link dus onklikbaar gemaakt.

T,Jonge , T,jonge het cookie is tac level 3 en is meteen te verwijderen, ondertussen heb je wel een mooie lijst met bios instellingen, waar toch veel onbeantwoorden vragen over zijn, daarbij kan je de lijst ook nog in PDF formaat dowloaden en, nee niet alle biossen zijn hetzelfde maar je krijgt wel een beetje inzicht in de materie, dus jammer dat de link verbroken is, de paranoia moet ook niet de overhand gaan krijgen hoor.

Geplaatst door AB 58
T,Jonge , T,jonge het cookie is tac level 3 en is meteen te verwijderen, ondertussen heb je wel een mooie lijst met bios instellingen, waar toch veel onbeantwoorden vragen over zijn, daarbij kan je de lijst ook nog in PDF formaat dowloaden en, nee niet alle biossen zijn hetzelfde maar je krijgt wel een beetje inzicht in de materie, dus jammer dat de link verbroken is, de paranoia moet ook niet de overhand gaan krijgen hoor.

Het maakt niets uit of de cookie maar lvl3 is. Het infecteert je computer met spyware.
Als er toch een PDF staat, kan deze wel als bijlage worden toegevoegd aan het antwoord.

Geplaatst door AB 58
T,Jonge , T,jonge het cookie is tac level 3 ........
......... dus jammer dat de link verbroken is, de paranoia moet ook niet de overhand gaan krijgen hoor.
Het gaat niet om paranoia, maar om het feit dat mensen makkelijk op zo'n link klikken. Vaak wordt dat van kwaad tot erger

Ik heb de banner even zelf aangeklikt, maar dat is foute boel. je komt uit bij Spyware Cleaner

SpywareCleaner

Domeinen
checkforspyware.com/sc/
myspywarecleaner.com/sc/
spywarecleanerdownload2.com

Commentaar
aggressive, deceptive advertising (1, 2, 3, 4, 5); uses insecure ordering page (1); variant of NoSpyX, SpyVest, Spyware Slayer, Spyware Stormer, Spyware Wizard, & X-Spyware (1); Ad-aware knockoff - (Note: other domains associated w/ this app include: spw2a.com/sc/, spw2f.com/sc/, spw3e.com/sc/, spw4.com/sc/, spw8.com) [A: 6-26-04 / U: 4-6-05]
Bron:
http://www.spywarewarrior.com/rogue_anti-spyware.htm

De nummer tussen haakjes zijn normaal klikbare links, die kun je bij de bron vermelding terug vinden.

Even zoeken hoe ik die bijlage over kan seinen.

Laatst bewerkt:
Ik heb natuurlijk niet op die spyware banner geklikt, maar alleen het zip bestand gedownload.

Bedankt dat je de link naar het zip bestand even geplaatst hebt Crash

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan