in kpn-webmail gaat geen e-mail open

Status
Niet open voor verdere reacties.

brbr

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
17 mrt 2002
Berichten
1.768
Dus klikken op een nieuw mailtje en er gebeurt niets
Wat kan dit zijn?
 
Laatst bewerkt:
Bedankt voor de mededeling.
 
Sorry mijn kristallen bol is even weg voor een grote beurt. Dus ik kan er een beetje naast zitten, maar ik denk dat MineCraft opnieuw installeren wel zal helpen.
 
Sorry mijn kristallen bol is even weg voor een grote beurt. Dus ik kan er een beetje naast zitten, maar ik denk dat MineCraft opnieuw installeren wel zal helpen.
@RogerS: Lijkt me niet dat een kpn webmail probleem via herinstallatie MineCraft te verhelpen is? :D

@TS: Je melding is inderdaad veel te mager. Ik zou persoonlijk KPN bellen met vermelding van versie Windows en vermelding versie Internet Explorer en vermelding van je e-mail adres dat je via webmail bekijkt.
Lijkt mij dat zij jou daarin kunnen helpen. Mogelijk gaat het om popup blokkering, malware etc. op jouw computer.

Tijs.
 
@dnties. Tja, er stond zo weinig informatie in de vraag. Dus ik moest een beetje gokken. Denk je dat ik er heel erg ver naast zat?
 
@RogerS: Ik zie persoonlijk weinig relatie tussen MineCraft (-client) software en het openen van KPN mail in een webbrowser. :D Je oplossing zou wel een mooie zijn om iemand tijdelijk het bos in te sturen / van je nek af te halen, maar ik zie het niet als een werkende oplossing van het probleem.

En natuurlijk heb je gelijk dat de startposting te weinig informatie bevat, dus dat deel ben ik met eens (zie ook mijn vorige posting).

Tijs.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan