• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

in mail excel bestand

Status
Niet open voor verdere reacties.

hans1974

Gebruiker
Lid geworden
27 sep 2012
Berichten
98
Hallo,
Op het werk hebben we een gezamelijke mailbox die voor ons toegankelijk is.
Iedere dag komt daar een excel bestand binnen namelijk 'nomination'. Is het mogelijk om in mijn excel bestand via vba dit bestand (in de gezamelijke mailbox) te importeren naar mijn excel bestand en ook iedere dag opnieuw, eventueel via een knop of automatisch iedere dag om 23u59? En in dit bestand (nomination) heb ik maar een paar gegevens nodig vb van rij C5 tot C50 en rij D5 tot D50.
Deze gegevens maken een grafiek voor de volgende dag vandaar dat die pas mag veranderen iets voor middernacht.
Alvast bedankt voor de hulp.
 
Hans,

Dat is me nog al wat wat je vraagt.
1. Lezen van outlook via Excel. Dat kan, maar zoek daarvoor op het forum.
2. Herkennen of er in een mailtje het 'normination' bestand voorkomt. Kan ook
3. Importeren van dat bestand in je eigen excel bestand. Kan ook
4. En dat autoamtisch iedere dat 1 minuut voor 12. Kan alleen als je eigen pc aanstaat en niet is gelocked ofzo
5. dan nog de bepaalde cellen selecteren en daar een grafiek van maken. Kan ook

Ik zou maar even een project opstarten binnen je bedrijf om dit voor elkaar te krijgen.
Voor ieder afzondelijk onderdeel kan je altijd bij ons terecht maar niet voor het gehele traject.

Groet en dit is mijn persoonlijke mening (dus niet van alle forumleden)

Wim
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan