in mijn Windows 10 blijft Windows live mail verifiëren en verrekt het verder de mail

Status
Niet open voor verdere reacties.

nieuwsgierigaag

Gebruiker
Lid geworden
13 jan 2011
Hoi Experts,

Weten jullie wat ik moet doen om mijn mails via Windows live mails weer te ontvangen?
Vandaag plotseling blijft Windows live mail steken bij het openen op verifiëren om tenslotte niets meer te doen dan laten weten dat er geen verbinding meer gemaakt kan worden. Ik snap niet waar dit zo ineens vandaan komt.

Heel veel dank voor jullie eventuele bruikbare hulp, want ik zal nooit een expert als jullie worden.

Groetjes,
nieuwsgierigaagje :thumb:

Dit is het venster wat de storing/blokkade aangeeft;

Voor het account Chello kunnen geen berichten verzonden of ontvangen worden. Het verbinding maken met de server is mislukt.

Server: 'mail.chello.nl'
Windows Live Mail-fout-id: 0x800CCC0E
Protocol: POP3
Poort: 110
Beveiligd(SSL): Nee
Socket-fout: 10060

Laatst bewerkt:
Lijkt erop dat je mailaccount in live mail corrupt geraakt is.
Maak voor de zekerheid een backup van al je berichten en bijlages.
Verwijder het account in live mail, maak na een herstart van live mail een nieuw account aan, kijken of het nu wel wil lukken, je oude mail kan je later weer importeren.

..................waarvoor mijn hartelijke dank.
Nu ik zojuist mijn computer opstartte om uw advies uit te voeren en automatisch ik op mijn Windows live mail drukte kreeg ik een hele lading mails binnen verzameld van een volle dag blokkade. Is het probleem welk u schetst nu voor mij al uit zichzelf opgelost of moet ik uw voor mij computeracrobatiek toch nog gaan uitvoeren? De vraag blijft: Wat veroorzaakte deze storing voor een hele dag?

M.vr.grt.
N

Ik lees zojuist dat er een storing bekend is in het mail verkeer bij ziggo, in iig op mijn adres, kreeg dezelfde foutmelding is die u schetste.
Dit heeft alleen betrekking op de aanmeldprocedure bij de mailserver van ziggo

Ziggo

@Jackall
Ik heb weer te vroeg gejuicht. Gisteravond was alles nog geblokkeerd, vanochtend ontving ik ineens alle mails van gister en nu is alles weer geblokkeerd. Windows live mail kan geen verbinding tot stand brengen. Ik ben ook bij Ziggo. Mooi waardeloze vertoning. Mijn grootste angst is een complete IS cyberoorlog die alles hier zou platleggen. Ik kan weer een dag(?) niets doen.

automatisch opgelost!

Mijn actuele probleem van gister en half vandaag is nu al weer saaie verleden tijd.
Bedankt en groet,
N

Beste nieuwsgierigaag,

Ik heb je vraag verplaatst van windows 10 naar deze sectie aangezien je vraag over de mailclient gaat.

De problemen blijven komen.........

Voor het account Chello (w.degens) kunnen geen berichten verzonden of ontvangen worden. Er is een onjuist wachtwoord ingevoerd. De volgende keer dat er berichten worden verzonden of ontvangen, moet een gebruikersnaam en wachtwoord voor dit account worden ingevoerd.

Serverfout: 0x800CCC90
Reactie van server: -ERR mail storage services unavailable, wait a few minutes and try again.
Server: 'mail.chello.nl'
Windows Live Mail-fout-id: 0x800CCC92
Protocol: POP3
Poort: 110
Beveiligd(SSL): Nee

Nu opeens mijn gebruikersnaam en wachtwoord opgeven om op mijn Windows live mail box te komen. Geen idee meer welke dat zijn en vraag mij af of er geen hackers op zitten. Of is dat overdreven? Vandaag gewoon ongestoord 19 mails ontvangen en enkele beantwoord. Wat gebeurt hier toch, ondanks mijn uitgebreide AVG security?
dank voor jullie hulp bij voorbaat.
N

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan