In minecraft (niet gekocht) staat als ik ingelogd ben en ik wil offline spelen....

Status
Niet open voor verdere reacties.

teunislief

Gebruiker
Lid geworden
8 mei 2011
Berichten
29
In minecraft (niet gekocht) staat als ik ingelogd ben en ik wil offline spelen, onder in staat een button met "play offline" maar hij is niet aanklikbaar. Hoe kan dat en hoe kan ik het oplossen?
 
Je moet een keer inloggen, met je Minecraft account zodat minecraft kan zien dat je het spel hebt gekocht. Er zijn ook nog andere wegen maar die wegen zijn hier op helpmij.nl verboden.
 
dat kan ik niet, dat kunnen alleen verenigings leden en partners.
Maar ik en de anderen gaan je niet helpen met het illegaal maken van Minecraft via dit forum
 
en ik gebruik het account ook al op een andere computer met hetzelfde IP
 
Als de informatie van tim687 klopt (en ik neem gewoon aan dat het klopt wat hij schrijft) dan zou je probleem dus opgelost zijn met een legale versie van Minecraft aan te schaffen en dan (minstens) 1x via de legale software met de officiële Minecraft server te verbinden.

Werkt het offline gebruik daarna nóg niet, dan kun je je vervoegen bij de makers/beheerders van Minecraft voor hulp.

Tijs.
 
Ik sluit deze topic maar. Ook via Email of PM mag er niet via Helpmij.nl geholpen worden met dit soort illegale activiteiten.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan