in netwerk computerdelen als beheerder

Status
Niet open voor verdere reacties.

mike16

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
30 mrt 2001
Hoi ik heb een vraagje misschien een beetje raar maar goed ik wil in het netwerk van mij iets grappigs uithalen.

ik zoek eigenlijk een programma waarmee je in het netwerk in andere comp kan en bv. een tekst op het scherm laten verschijnen en cd laatje open kunt doen enz gewoon fun allen voor in een netwerk.

ik dacht dat ik dat wel mog stellen?

ik heb remote admin geprobeert maar kom ik niet echt vermee.

wie kan me helpen alvast bedankt groetjes mike

Scherm met tekst:

dosbox openen en dan typ je in: net send ipadres tekst

bijv: net send 192.168.0.1 koffie!!!

CD speler:

Klik rechts op deze computer en kies voor beheren.

Klik links boven op Actie en dan "verbinding maken met andere pc" en typ de pcnaam in.

Klik op schijfbeheer. Rechts zie je dan de cdspeler en klik er rechts op en kies voor "schijf uitwerpen"

cd uitwerpen

Hoi M@rio voor de cd uitwerpen zegt hij dat ik geen toegangs machtingen voor beheer krijg..

wat moet ik er aan doen.

alvast bedankt groetjes mike

Inloggen als administrator of zorgen dat je als gebruiker bij de pc's bekend staat

hoi

Hoi m@rio .

hoe kom ik in adminstrator kweet namelijk niet hoe als ik me afmeld komt er geen adminstrator.

en hoe kan ik bij de pc bekent saan doormiddel van wat. documenten kunnen we gewoon delen.

alvast bedankt groetjes mike

Bij xp home: opstarten in veilige modus
Bij xp pro: 2x ctrl alt del indrukken

Wat ik bedoel met bekend staan: je gebruikersnaam zal op elke pc aangemaakt moeten worden en je zult admin rechten moeten hebben.

In een thuisnetwerk heb ik het zelf niet geprobeerd maar wel op het werk waar ik als domain admin in de active directory bekend sta

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan