Opgelost In Notepad++ alle kleuren van de regels uitschakelen

Dit topic is als opgelost gemarkeerd

Senso

Inventaris
Lid geworden
13 jun 2016
Besturingssysteem
W10 Pro en W11 Pro
Office versie
Office 2007 H&S en Office 2021 Prof Plus
Ik wil gewoon zwarte tekst.
Ik kan dit niet vinden. Waar zit dit?

Klik in het menu op Language en dan op None (Normal Text)
1761054290545.png

Ja, dat had ik wel gedacht. Constant maar programma's om de dag updaten en van de informatie op internet klopt niets meer. Die ontwikkelaars zijn amateurs. Blijkbaar moet iedere letter en regel een andere kleur hebben en het programma is zo ingewikkeld dan niemand er nog fatsoenlijk en snel mee kan werken.
Ik heb dus helemaal geen tabblad Language! Al zeshonderd pagina's op internet gelezen en klopt geen barst meer van.
Hoe kun je zo nog werken?

Edit:
Nu blijkt dat Language in het Nederlands vertaald is met Syntaxis. Is dat werkelijk zo? Dat heb ik nooit geweten. Ik dacht dat dit "Taal" was.

Laatst bewerkt:
Dat van mij lees je ook op het internet en ik kan je verzekeren dat er meer dan een barst van klopt.
Verschillende kleur instellingen voor verschillende programmeertalen zijn niet meer dan normaal.
Dat heeft niets met updates te maken.

Vertaling is idd "Syntaxis".
Erg handig programma, heb het de gehele dag open staan met meerdere documenten, maar idd ingewikkeld.

Kijk als ik dat blad Language nergens zie (twee maal opnieuw geïnstalleerd) en ik zoek met Google en ik kom tig keer Language tegen dan zeg ik er klopt geen barst van die informatie.

Language is the entire system of communication, which includes vocabulary and rules, while syntax is the specific set of rules for ordering words to form sentences. Syntax is a component of grammar, which in turn is a component of a language. For example, a language includes the words in a dictionary, and syntax provides the rules for how to arrange those words to create a grammatically correct sentence.

Ja, goed. We hebben niet allemaal een universitaire opleiding.

Laatst bewerkt:
Zie #5.
Je hebt de interfacetaal vast op Nederlands staan.

Ja, goed. We hebben niet allemaal een universitaire opleiding.
Ik ook niet, verre van zelfs.

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan