In-Out put veranderen?

• Onderwerp starter Onderwerp starter Key
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Key

Gebruiker
Lid geworden
29 jun 2010
Sorry als ik in het verkeerde forum mijn vraag stel,

maar is het mogelijk om de in of output(?) te veranderen waar je je koptelefoon indoet?
Als ik mijn koptelefoon aansluit op mijn laptop blijf het geluid gewoon uit mijn laptop komen & niet uit mijn koptelefoon.
Ik denk dat die input stuk is..
Is er een manier om die input te veranderen, dus dat ik bijvoorbeeld mijn koptelefoon in het ''microfoontje'' stop & dat er daar dan geluid uit komt?

Sorry als het verwarrend over komt!:rolleyes:

komt inderdaad een beetje verwarrend over, maar nee ik denk helaas dat dit niet mogelijk is, om de output via de input te laten gaan, maar misschien is het wel een kwestie van drivers :P

weet je zeker dat je hem in de goede inpit doet???
want het kan niet dat er dan nog geluid uit je pc blijft komen... dan moet je op z'n minst niks horen...
maar uuuuuh... dat wat jij zegt kan niet... en vooral niet bij laptops als... had je al een gewone pc moeten hebben daar had je nog kans erop maar hier niet!
maar ik heb een oplossing maar daarvoor heb ik eerst antwoord op de volgende vraag nodig:
welk besturings programma heb je??? bijv. windows xp windows vista windows 7 apple enz.
als je hier zo snel mogelijk antwoord op geeft dan.. kan ik ook zo snel antwoorden voor 8 uur vandaag geantwoord is terug bericht

groetjes marvin arets web master www.vibezibe.tk (webshow voor jong en oud)

reclame...

hoor je eigenlijk wel wat door de koptelefoon heen?

Het kan dus wel, want die stekker zit erin,en er blijft toch echt geluid uit
m'n laptop komen
Ik wil zeg maar dat microfoontje omwisselen met dat headset dingetje.

Nee er komt helemaal geen geluid uit m'n koptelefoon maar in me broertje zijn laptop wel..

het omwisselen gaat je niet lukken, heb je toch al een andere koptelefoon geprobeerd?

Ja heb het met oordopjes ook geprobeerd.
Laat hem wel maken dan!
Dankjewel :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan