In outlook 2010 2 agenda´s synchroniseren naar 1

• Onderwerp starter Onderwerp starter Hafid
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Hafid

Gebruiker
Lid geworden
22 jan 2005
Hallo dames en heren,

Ik heb een werk emailadres en een persoonlijke. Deze staan allebei in outlook en hebben allebei een eigen email map en eigen agenda.
Nu heb ik mijn persoonlijke agenda gekoppeld aan mijn telefoon, maar daar zie ik natuurlijk niet de afspraken die in mijn werk agenda staan.
Is het mogelijk dat gemaakte afspraken automatisch gekopieerd worden naar mijn persoonlijke agenda en dat die vervolgens gesynchroniseerd wordt met mijn tel.
Met email gaat alles wel oke, daar heb ik auto forward ingesteld, maar die agenda´s lukken me niet echt.
Ik vind er heel veel over op internet, maar bijna alles lijkt onopgelost te zijn :p
(mini vraag tussendoor: Hoe verwijder ik mappen die in de linkerbalk staan van outlook, het is superrommelig met al die verschillende mappen!)

Alvast bedankt!!:thumb:

Hey manamana! Dank je wel voor de links. De mappen verwijderen bedoelde ik eigenlijk niet uit de map favorieten, maar uit de oorspronkelijke mappen. Dus dan heb ik het over de map RSS feeds, zoekmappen, postvak-uit ed. Die gebruik ik namelijk niet, dus zou wel fijn zijn als ik dat kon filteren! Maar misschien is het inderdaad om dan de handige mappen naar favorieten te plaatsen en dan de volledige mappen ingeklapt te houden..
Waar je op doelt met die tweede link, weet ik niet echt :P Ik heb daar niks over 2 agenda's samenvoegen gevonden haha..

Haha, ja oke de eerste heeft je een beetje geholpen. Wellicht moet je de agenda's sinken, synchroniseren met je telefoon, maar welk apparaat (telefoon) heb je hafid.

En die mappen zijn die dan niet met de klik van de rechtermuisknop te geven en dan te verwijderen of zeg ik nu iets wat helemaal niet kan. Haha.

En laat maar weer weten he. ;)

Ja ik heb mijn persoonlijke agenda al gesyncd met mijn telefoon (iPhone btw) en dat is gewoon in orde. Maar ik heb mijn werkafspraken niet in (automatisch) in mijn persoonlijke agenda staan, dus die krijg ik niet in mijn telefoon gesyncd. Dus wat ik eigenlijk wil hebben is:
-Werkagenda items --> automatisch naar persoonlijke agenda
-Persoonlijke items --> syncen naar iphone (dat heb ik nu trouwens ook wel hoor, dus mijn persoonlijke agenda wordt gewoon gesyncd met mijn telefoon)

Wat ik nu doe is elke werk item handmatig kopieren naar mijn persoonlijke agenda, maar dat gaat best vervelen op den duur! En lijkt me niet zo een hele moeilijke functie, emails kan je ook makkelijk auto forwarden..

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan