in Outlook: bij enter verschijnt standaard mijn bedrijfsnaam

Status
Niet open voor verdere reacties.

liliane11

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
21 feb 2013
Bij elke enter die ik in een e-mail bericht geven verschijnt mijn bedrijfsnaam [tussen haakjes, in vetgedrukte letter].
Hoe kan ik dit verwijderen?

Ik zie dat die vraag al meerdere uren staat. Heb je iets meer informatie, welke outlook heb je er zijn er meerdere. ?

Probeer een als je een mail opmaakt dit: je geeft dan geen enter maar een shift/enter. Dus Shift ingedrukt houden en dan een enter.

Dat is natuurlijk niet de goede weg, maar probeer eens. Misschien is er iets beschadigd in het programma, want normaal is dit niet.

Gaat het met andere office programma's wel goed zoals in word met die enter. Dat denk ik wel. Het is een specifiek outlook probleem toch.
Zelf zit ik hier aan te denken.

Ik denk zelf dat je eens bij handtekeningen moet kijken is dat je bedrijfsnaam. Kennelijk heb je een handtekening toegewezen. De bedoeling is dat deze handtekening op het einde van het bericht verschijnt. Kennelijk zit daar het echte probleem. Probeer die handtekening tussen haakjes, in vetgedrukte letter zoals je zegt te verwijderen.

Laat maar wat weten zodat helpers je nog beter kunnen helpen. Groetjes Manamana.

Manamana, hartelijk dank voor uw antwoord.
De automatische aanvulling in outlook verschijnt alleen als ik in forward-emails tekst invoeg of bewerk, zodra ik een enter geef.
Voorheen gebeurde dit nooit.
Vermoedelijk heb ik iets gewijzigd in de instellingen.

Groet Liliane

Hallo Lilianne. Graag gedaan, maar je hebt nog niet al mijn vragen beantwoord. Meer informatie is echt nodig, zodat helpers je nog beter kunnen helpen. Er zijn er hier genoeg om dat probleem te proberen te tackelen.

Dag Manamana,

De bedrijfsnaam tussen haakjes staat niet in mijn handtekening, dus daar zit het probleem niet.
In word doet het probleem zich niet voor, uitsluitend in forwards binnen Outlook Microsoft Office.

Ook als ik shift/enter ingeef, blijft het probleem zich voordoen.

Groet Liliane

Mhh dat is erg lastig en het is dus niet weg. Ik weet niet de juiste oplossing hier voor. Wellicht is je profiel beschadigd. :confused:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan