Opgelost In Outlook Express verzonden berichten die beatwoord worden, komen terug bij afzender

Dit topic is als opgelost gemarkeerd
Status
Niet open voor verdere reacties.

HuubvG

Gebruiker
Lid geworden
6 apr 2010
Hoi,

Mijn probleem is dat ik een verkeerd e-mailadres schijn mee te zenden met berichten die ik verstuur bij Outlook Express, die door ontvanger beantwoord worden.
Deze komen weer terug bij afzender met het foute adres erbij, ze komen dus niet bij mij aan.

Achter het @ staat t e f o r t in plaats van t e l f o r t.
Natuurlijk zonder spaties, maar dit om het wat duidelijker te maken.

Wat zou ik kunnen doen om dit te corrigeren?
Ik heb helemaal geen idee, al wel het een en ander geprobeerd. :o

In Outlook Express: Extra -> Accounts -> tabblad E-mail -> klik op je e-mail account en kies Eigenschappen.
Kijk in het tabblad Algemeen wat het Antwoordadres is, en corrigeer die. Staat er geen Antwoordadres, dan kijken bij E-mailadres.

Succes,

Tijs.

Fijn dat je ermee geholpen bent.

Graag je vraag als opgelost aangeven: Klik op "Zet status opgelost" op de donkerblauwe horizontale balk, bijna bovenaan deze webpagina [die met "Zet status opgelost", "Onderwerp opties" etc.]

Tijs.

Ik had dit eigenlijk in het sub-board van Outlook Express moeten zetten, sorry, misschien kan de moderator dat nog doen?

@HuubvG: Ik heb via de "Meld misbruik" knop van je startposting gevraagd of de discussiedraad verplaatst kan worden naar de Outlook Express sectie.
Jij hoeft geen verzoek (meer) in te dienen.

Tijs.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan