• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

In/Uit zoomen

Status
Niet open voor verdere reacties.

kappel

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
21 mrt 2005
In het verleden stond linksonderaan (naast de tijd) de mogelijkheid het scherm te vergroten/verkleinen. Ik zie deze niet meer. Wat kan dit zijn?

In het verleden stond linksonderaan (naast de tijd) de mogelijkheid het scherm te vergroten/verkleinen. Ik zie deze niet meer. Wat kan dit zijn?

Ik vermoed dat je rechts wil zeggen ,, als je een inteli scroll muis hebt druk je op de Ctrl toets en tegelijkertijd srollen naar voor is " inzoom " naar achter is "uitzoom "

Met de rechter-muisknop klikken op de statusbalk onderin en dan de zoomschuifregelaar aanzetten.
attachment.php

Bijlagen

• excel.jpg
    excel.jpg
    68,1 KB · Weergaven: 227
Dank je voor het antwoord, maar ik kan deze optie niet vinden, ik gebruik office 2003.
En ja, ik bedoel dus helemaal rechts onder.

Oh ik ben bang dat ik het fout zie, als ik een internetpagina open staat hij er WEL, een vergrootglas met er naast 100% (zoomniveau wijzigen)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan