In Vista Bestanden Verwijderen

Status
Niet open voor verdere reacties.

COMPUTERMAN

Gebruiker
Lid geworden
14 nov 2005
Hallo

Heeft er al iemand ervaring met verwijderen van bestanden in Vista.
Bedoel er eigenlijk mee het volgende.
Is in Vista na het verwijderen van een bestand het ook echt weg .
Of is het nog net zo als in XP .
Je denkt dat het weg is maar er is niets weg.

vr Groet

Daar je bericht al ouder is dan 60 minuten en omdat er nog niemand heeft gereageerd, wil ik best wel een ballonnetje oplaten:

1. ik heb geen ervaring met Vista dus helaas, je vraag zal door mij niet beantwoord kunnen worden.
2. ik kan mij bijna niet voorstellen dat in Vista de optie om bestanden terug te halen niet (meer) aanwezig is. Er zijn wellicht miljoenen pc bezitters die eens of zelfs meerdere malen per dag / week / maand / jaar...? de behoefte hebben om een gedelete bestand terug te zetten.
Alleen al DAAROM denk ik dat Microsoft de bestanden in 1e instantie niet definitief laat verdwijnen.
Ik denk dat ze suf gemaild worden en suf "besproken" gaan worden in de pc-wereld als ze het toch doen.

delete

Hallo Pasja

Dank voor je antwoord.

Bedoelde ook eigenlijk niet om de prullebak of af te schaffen.
Maar dat je niet de optie hebt tot echt definitief verwijderen van bestanden.
Maar dat als je ze dan zogenaamd definitief weggooid , ze niet echt weg zijn.
En met speciale progammas weer op te roepen.
Dit is iets waar je je heel goed rekenschap van moet hebben .
Want op iedere pc komen prive gegevens en bestanden te staan.
En zo als het nu is kan bij diefstal en of verkoop van PC of HD terwijl de oude eigenaar denkt alles gewist te hebben.
Deze gegevens weer boven water komen.

Vandaar mijn vraag hoe het zit met Vista.
Heeft deze de mogelijkheid dat een besand ook echt weg is als de eigenaar het wil.
Iets wat XP niet heeft

vr Groet COMPUTERMAN

Ik snap nu beter wat je bedoelt.
Ik betwijfel of Microsoft dat in Vista zal stoppen.

Hier zag ik ook zo'n vraag voorbij komen.
misschien helpt dat wel een beetje.

Hier zag ik ook zo'n vraag voorbij komen.
misschien helpt dat wel een beetje.

Gewoon via program files verwijderen toch is op vista naar computer en program files en dan naar de maker van het product zoeken en dan de map openen en verwijderen dan gaan ze prullebak en dan daar verwijderen Zelfde als bij Windows XP en voor zekerheid kijk je bij configuratie scherm en dan naar software wat in Windows vista instalern van programma's heette ofsow , heb 2 dagen met Windows vista gewerkt maar ben weer overgestapt naar XP pro

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan