in word kanik niet wissen

Status
Niet open voor verdere reacties.
De e-mail box van Pasja is vol kan dus geen privebericht sturen.
Hij heeft kennelijk al erg veel raadseltjes gekregen :D

Als de button met wijzigingen accepteren niet werkt heb je misschien onbewust je document toch beveiligd.
De optie zit in het Extra menu, 5e van boven, standaard staat wijzigingen bijhouden aan en zelfs al je dan geen wachtwoord op geeft en alleen op ok drukt is je document wel beveiligd.
Deze 5e optie van boven wisselt van tekst al na gelang de instelling van de beveiliging (aan of uit).

Is het niet gewoon een "probleem" van read only?
Een bestand wat je van een CD kopieert is normaal gesproken read only.

Olav

Geplaatst door Olav
Is het niet gewoon een "probleem" van read only?
Een bestand wat je van een CD kopieert is normaal gesproken read only.

Olav

Je bent nooit te oud om te leren. Zelf heb ik dit nog nooit meegemaakt. Bestanden vanaf CD hebben na kopie naar HD dezelfde eigenschappen als op de CD. Lucky me.

Maar het probleem was natuurlijk dat een zelf gemaakt document na kopie via CD opeens een revisiedocument werd, en wat is daar nu de oorzaak van?

Helaas heb ik ook nog geen oorzaak kunnen vinden.

Geplaatst door rmschoof

Maar het probleem was natuurlijk dat een zelf gemaakt document na kopie via CD opeens een revisiedocument werd, en wat is daar nu de oorzaak van?

Helaas heb ik ook nog geen oorzaak kunnen vinden.

Helaas daar moet ik je het antwoord op schuldig blijven. :confused:

Ik wil graag het gewraakte document opsturen aan iedereen die er mee wil stoeien.
Ik kan het alleen hier niet plaatsen want gezipt is het nog 124 kb en dat is te groot.

grt.

Martin

probleem opgelost!

Het document had ik opgestuurd naar mschoof
Hij mailde me een mogelijke oplossing. Dat was het niet direct, maar dankij hem benik er wel uitgekomen.

Ik heb alles gevolgd wat hij beschreven heeft.
Alleen ik heb word2002.
Bovendien heb ik de Engelse versie.
Tabblad extra heet bij mij Tools.
Als ik op de twee kleine pijltjes naar beneden ga staan als dat tabblad geopend is dan ontvouwt zich
nog een groter aantal opties, o.a "track changes"
Daar zag ik ineens (en voor het eerst dat me dat opviel) ook de optie Unprotect Document staan.
Dat aangeklikt, toen vroeg hij om een wachtwoord.
Na een aantal vruchteloze pogingen , koos ik het wachtwoord dat ik wel vaker gebruik
als ik me aanmeld op sites zoals ook op helpmij.

Tadaa !!!!!! ineens viel alles op zijn plekje.
Ik blijf erbij dat ik dit document niet zelf beveiligd heb, al zullen heel veel
mensen nu zeggen.... de groeten... dat heb je wel, kan niet anders.
Het zij zo.

Ik zal dit ook op helplmij plaatsen Ron.

Bedankt, want hoewel ik heel heel lang gezocht heb, rolde de oplossing nu pas uit.

Bedankt voor de tijd en de moeite die jullie erin gestopt hebben.

Groetjes

Martin

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan