inaccesble_boot_device

Status
Niet open voor verdere reacties.

themark

Gebruiker
Lid geworden
7 mei 2002
Berichten
127
Wie heeft die eerder gehad,, Met het installeren van w2k pro. Geeft die tijdens het dos gedeelte de volgende error
inaccesble_boot_device en loopt vast tijdens het booten. Op technet kon ik zo 123 niets vinden en op de site van MS werdt ik ookk niet veel wijzer. Ik heb het eerder gehad maar weet zo niet meer wat het was.

Can anyone enlight me?
 
Staat de hardeschijf goed ingesteld in het Bios?
Schijf goed geformateerd?
 
Luister ook eens naar de HD (je oor tegen leggen terwijl je boot). Kan ook zijn dat de HD kapot is.
 
hardware confliktje.....trek alle kaarten er is uit muv je video kaart.......en installeer de boel dan nog is.
 
Opstart flop

Zal ik dan eens iets heel doms zeggen, zit de opstart flop er niet per ongeluk nog in.
Hoe vaak ik wel niet dronken dit vergat.

Hmm, maar het klinkt waarschijnlijk wel iets ernstiger, je start op van flop, je hebt zeker te weten de harde schijf goed geformateerd, dan herstart de pc nog eenmaal, daarna ga je naar de cd toe met wat dos commandos, daar op de cd geef je de setup.exe een duw in z'n rug en dan gebeurd er????
 
Ik denk dat er na een maand de topicstarter wel gekeken heeft of er nog een disk in zit en setup.exe om eventueel w2k weer te installeren gaat niet werken
 
Hmm

Hoe bedoel je M@RIO, in windows instal zal altijd wel kunnen beginnen met een setup.
Heb de cd hier elf leggen.

Kopietje nodig.....

Maar mischien vat ik je niet helemaal.
Nu snap ik wel waarom ik nog niet gepromoveerd ben als je die vraag al had gezien van mij.
Groetjes JJW
 
Ik heb vaak genoeg w2k/xp geinstalleerd om te weten dat je die niet met setup.exe kunt opstarten want je moet nl de winnt.exe uit de i386 map hebben
 
Bewijs

Ik ga zo naar bed maar als ik vd week een screenshot maak voor je M@RIO, waar kan ik die dan heen zenden.

Alvast goedenacht.

En ik wil echt niet eigenwijs doen.

Probeer ook maar te helpen.
 
Je kunt me mailen op mario@helpmij.nl

Ben zeer beniewd want als je opstart met een bootdisk en je typt dan in setup.exe krijg je de melding dat dat niet in dosmodus gedraait kan worden
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan