Hoi, om te beginnen ik ben een echte leek! Je bent gewaarschuwd, er komen eventuele domme vragen aan! Ik wilde deze morgen een dvd kijken op mijn packerd bell laptop. Ik heb hier nooit eerder problemen mee gehad maar deze morgen bevroor heel mijn laptop. Ik kreeg zelfs de cd lade niet meer open. Omdat ik dacht dat het probleem aan de dvd lag heb ik een paperclip gebruikt om de cd lader te openen en de dvd te verwijderen. Dit lukte maar mijn pc bleef bevroren, ik heb uiteindelijk de pc afgesloten met de powerknop. Sinds dien krijg ik volgende melding van windows 10
Your pc ran into a problem and needs to restart. We'll restart for you. En dan de error: inassessible boot device
Hij herstart en blijft herstarten maar start nooit door. Enkel het blauw scherm met de smiley en de tekst is zichtbaar. De leek dingen als batterij eruit en powerknop even inhouden enz heb ik geprobeerd maar ken zeer weinig van pc's. Ik zou het liefst mijn gegevens op de harde schijf bewaren omdat ik niet van alles een backup heb maar als het niet anders kan wil ik ook alles eventueel kwijt zijn.....HELP!!!
Volgende gegevens over mijn laptop:
Windows 10 (stond origineel windows 8 op)
packerd bell
Model no. EG70BZ
ENLE11BZ-E304G50Mnks
MFG Date 2012 09 17
Alvast bedankt als iemand kan helpen
Your pc ran into a problem and needs to restart. We'll restart for you. En dan de error: inassessible boot device
Hij herstart en blijft herstarten maar start nooit door. Enkel het blauw scherm met de smiley en de tekst is zichtbaar. De leek dingen als batterij eruit en powerknop even inhouden enz heb ik geprobeerd maar ken zeer weinig van pc's. Ik zou het liefst mijn gegevens op de harde schijf bewaren omdat ik niet van alles een backup heb maar als het niet anders kan wil ik ook alles eventueel kwijt zijn.....HELP!!!
Volgende gegevens over mijn laptop:
Windows 10 (stond origineel windows 8 op)
packerd bell
Model no. EG70BZ
ENLE11BZ-E304G50Mnks
MFG Date 2012 09 17
Alvast bedankt als iemand kan helpen