Inbel verbinding zet zivh zelf uit !

• Onderwerp starter Onderwerp starter Remy
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Remy

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
20 nov 2001
Hallo,

Sinds enige tijd heb ik het probleem dat als ik Internet explorer opstart dat er helemaal niks gebeurt, alleen een DNS error etc. Bij nadere bestudering bleek dat er bij de internet opties onder het tabblad verbindingen dus de optie 'nooit een verbinding kiezen' stond ingeschakeld. Heb deze vervolgens weer op 'Altijd de standaardverbinding kiezen' gezet en op toepassen geklikt, vervolgens kon ik wel op Internet komen door op het internet icoon te klikken.
Nu komt het probleem !! heb ik dus internet afgesloten of de computer uitgehad, dan is alles weer veranderd en staat de optie 'Nooit een verbinding kiezen' weer aangevinkt ??!!! RaRa hoe kan dit ???

En nog vreemder is het dat ik met Outlook Express nooit geen probleem heb die kan ik gewoon aanklikken en de PC maakt direct verbinding.
Wat kan hier de oorzaak van zijn ?

Remy

Sorry,

Vergeten te vermelden.... Het is een ADSL modem (Alcatel speedtouch)

Remy

Planet Internet ...

Maar heeft dat er wat mee te maken dan ??

Mijn Outlook werk perfect, het is alleen als ik het Internet op wil...:(

volgens mij moet deze wel staan op nooit een verbinding kiezen?

Heeft in het verleden altijd gewoon gewerkt, kon dus gewoon op het internet icoontje klikken en hij verbond automatisch.

Nu ******* ie het........:confused:

nou als ik jou was zou ik de instellingen nog eens nakijken. je hebt een lan verbinding dus moet hij volgens mij staan op nooit een verbinding kiezen!

Ik begrijp het niet :(

Als je je PC met internet verbindt via ADSL, kun je helemaal geen gebruik maken van een inbelverbinding, volgens mij.
Weliswaar verloopt adsl via een telefoonlijn, maar een nummer bellen doet ie echt niet !

Geplaatst door Frederik
Ik begrijp het niet :(

Als je je PC met internet verbindt via ADSL, kun je helemaal geen gebruik maken van een inbelverbinding, volgens mij.
Weliswaar verloopt adsl via een telefoonlijn, maar een nummer bellen doet ie echt niet !

Oh? En hoe maakt ADSL dan wel verbinding? D.m.v. de toverstaf?:8-0:

Groetjes,
Bennie

attachment.php

Bijlagen

• inbelverbinding-1.jpg
    inbelverbinding-1.jpg
    25,3 KB · Weergaven: 119
Bennie,

Bedankt voor jouw oplossing, het was idd spy en adware die de zaak steeds weer opnieuw liet verdwijnen.

Het is nu weer zoals normaal...........:thumb:

Thanx

Remy

Jemig, dat schermpie komt me nu inderdaad bekend voor :D
Maar ik zie dat nooit, als ik mijn pc aanzet heb ik gelijk een open internetverbindig :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan