inbel verbinding

• Onderwerp starter Onderwerp starter mr C
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

mr C

Gebruiker
Lid geworden
14 jan 2002
Hoi,
Ik heb een vraagje en wel over het volgende:
Als ik sommige site's bezoek, dan begint op een gegeven moement mijn modem uit te bellen de hele tijd.
Weet iemand hoe ik dat kan voorkomen?
Ik heb WinXP-Home

Kijk eens onder mijn computer en dan in externe toegang. Welke inbelverbindingen staan daar? Als er iets staat van dialer of een andere wazige naam, mik die dan maar weg want dat zijn de dure 1 euro per minuut nummers. De enige goede inbelnummers zijn die waar bijvoorbeeld de naam van je provider onder staat.

Ga dan naar internet opties, tabblad verbindingen en klik op je goede inbelverbinding. Klik dan op als standaard instellen.

Doe dit eens:

Ga naar http://www.spywareinfo.com/downloads.php#det , en download daar 'Hijack This'.

Uitpakken, en vervolgens dubbelklikken op HijackThis.exe.

Klik nu op "Config" > "Miscellaneous Tools", en dan "Generate Startuplist Log"

Je krijgt dan een tekstbestand dat een uitgebreid overzicht geeft van alles wat er zich op jouw computer afspeelt.

Ga naar Bewerken > Alles selecteren, kopiëer het, en laat ook de hele inhoud daarvan zien.

Zeg Kleinkramer,
ik heb die tooltje opgehaald, ik krijg uiteindelijk dus een de inhoud in een tekst bestandje te zien en verder?
hoe kan alle die inbelverbindingen blokeren? of wat moet ik verder doen..? Alvast bedankt.

ga gewoon naar thehun.com daar kun je gratis zien waar anders creditcard-formulieren of andere (dure) inbelnummers geaktiveerd worden. ;)
(nee ik heb niets met die site te maken)
Hou in de gaten wat je modem doet. Bel je ongemerkt toch naar zo'n nummer dan ben je veel geld kwijt. Mijn computer vraagt eerst of ie mag bellen met met pop-up scherm. Dat kan dus ook; kun je altijd nog kiezen wat je wilt.

Dat is een goeie.
Hoe kan mijn modem instellen dat ie eerst aan mij gaat vragen of ie kan inbellen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan