Inbelaccount geblokkeerd?

Status
Niet open voor verdere reacties.

timmie1

Gebruiker
Lid geworden
20 mrt 2009
Berichten
291
Ik ben, waarschijnlijk als een van de weinigen, gebruiker van inbelinternet.
Sinds enkele weken krijg ik melding "gebruikersnaam en wachtwoord onbekend op dit domein".
Waarschijnlijk hebben ze dus mijn account geblokkeerd.
Provider zegt letterlijk: "we leveren geen ondersteuning meer voor dat soort internet, de inbelserver bestaat niet meer en uw abonnement kunt u niet opzeggen of upgraden".
Iets eraan doen willen ze dus niet.
Kan ik dit op de één of andere manier ongedaan maken?

Mvg.
 
De partij waar je inbelinternet abonnement loopt is wettelijk verplicht om jouw abonnement te beëindigen als jij daarom vraagt.

Tardis
 
Ze leveren dus niet meer waar je voor betaald. Dan mag je in NL eenzijdig het contract ontbinden (abonnement opzeggen).
Als je in Приморье (RU) zit en het een lokale ISP betreft zou ik het niet weten.
 
Laatst bewerkt:
Ze leveren dus niet meer waar je voor betaald. Dan mag je in NL eenzijdig het contract ontbinden (abonnement opzeggen).
Als je in Приморье (RU) zit en het een lokale ISP betreft zou ik het niet weten.

Het punt is, ik betaal er helemaal niks meer voor. :) Het was een Zon Gratis abonnement die omgezet is naar een betaald abonnement en vlak voor de overname van Versatel door Tele2 weer gratis werd.
Dus als ik niks betaal, is er dus eigenlijk geen oplossing (ik heb geen rechten?). Overigens, het emailaccount is nog gewoon te bereiken...

En nee het gaat momenteel niet over het internet in Primorye , hoewel ik daar ook nog even een topic over ga starten...
 
Laatst bewerkt:
Dan hoef je dus niks te doen en waarschijnlijk heb je nu al internet via een andere provider?
 
Ja, ik heb wel internet va andere provider maar werkt vaker niet dan wel.
Dus wil ik voorlopig nog een back-up kunnen gebruiken... [en dan nog het liefst mijn eigen account bij Tele2]
Bovendien kan ik alleen via die verbinding mijn webspace bijwerken
 
Laatst bewerkt:
Ik zou als ik jou was wel degelijk even actie ondernemen.
Voor je het weet ben je opeens aan het betalen....

Tardis
 
Zal ik doen, Tardis.

TOch nog even een vraagje tussendoor @edmoor: Ik heb idd ook bij de ISP in Primorye een inbelaccount, kun jij me uitleggen hoe ik evt. een internationale, succesvolle inbelverbinding kan maken?
 
Je hebt als het goed is een zonnet emailadres en een daarbij horend wachtwoord.
Deze zou hetzelfde moeten zijn als de inloggegevens voor je inbelverbinding.
Dan kan je die via de klantenservice laten resetten en dan nogmaals kijken of het werkt.

Voor het inloggen daarop moeten ze nog wel ondersteuning leveren.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan