inbellen met laptop

Status
Niet open voor verdere reacties.

Linkie

Gebruiker
Lid geworden
11 aug 2002
Berichten
71
Beste Mensen.

Misschien een stomme vraag maar hierbij het volgende. Ik neem een vakantie op in het frankrijk. Neem daarvoor ook mijn laptop mee. Mijn vraag is hoe ik kan e-mailen met behulp van mijn laptop, waarin een modem zit, en de mobiele telefoon. Of kan ik dit op een andere goedkope manier oplossen. Gaat puur en alleen om e-mailen en online bankieren (rabobank). ik heb nu een chelloverbinding

Met dank

Linkie
 
3 mogelijk heden

1. doormiddel van bluetooth , een wireless verbinding, een telefoon kabeltje of de infrarood poort kun je je mobiele telefoon koppelen aan de laptop afhankelijk van het type telefoon en de mogelijkheden van jou laptop. doormiddel van software die meestal bij je telefoon wel geleverd word of te downloaden zal zijn bij de fabrikant van jou mobiel zul je 9 van de 10 keer je mobiele telefoon als modem kunnen laten fungeren. als je dan een inbel account ofwel in frankrijk ofwel in nederland aanmaakt bij een gratis provider dan kun je gewoon internetten met je laptop/telefoon waar je ook maar bent. nadeel? erg langzaam maar voornamelijk ERRUG DUUR. (mobiele telefoonkosten zijn hoog in het buitenland) maar niettemin technisch mogelijk.

2. Gebruik een vaste analoge telefoonlijn indien beschikbaar en plug die in op de modem van je laptop. bel dan in bij een gratis franse provider en je kunt relatief goedkoop (lokaal tarief) internetten.

3. laat je laptop thuis en ga in frankrijk vakantie houden :) moet je toch digitaal willen gaan ga dan naar een grotere stad waar een internet cafe is en log daar in..... kost waarschijnlijk het minst
 
Dank voor de antwoorden....en ja echt internetten doe ik wel in een internet cafe. Alhoewel inloggen op de site van e rabo zal ik niet snel doen in een internet cafe. Misschien misplaatst maar toch!!!!!

Binnen mijn laptop zit zoals ik al zei zit een modem. Mijn mobieltje is een Nokia N70 en ik kan daar inderdaad op verschillende manieren verbinding mee maken met mijn laptop.

Opmerking......ik moet mijn laptop wel mee inverband met opslag films en foto,s die ik nogal veel maak

Linkie
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan