inbelnetwerk niet mogelijk

Status
Niet open voor verdere reacties.

brookhuis1

Gebruiker
Lid geworden
8 jul 2001
Hai,
ik heb op nieuw xp geinstalleerd en ben nu dus al mijn verbindingen kwijt.. ik probeer ze opnieuw te installeren en dat lukt dus niet. Mijn interne (pci?) modem wordt gewoon herkend... maar een inbelnetwerk aanmaken lukt niet. Vanaf nieuwe verbinding, handmatig instellen krijg ik een menu waarin ik alleen voor breedband kan kiezen, de bovenste 2, waaronder tel. lijn, blijft grijs. Ik heb geen flauw idee hoe nu verder...
Iemand een idee, aub???

Kweet niet echt zeker of het er mee te maken kan hebben,maar ben jezelf wel administrator op je xp machine?

zover ik kan nagaan wel...
er moet iets anders zijn, ik krijg ook soms foutmelding 711

M

711:

De Remote Access Connection Manager service is wellicht niet in gebruik. Configureer de service om automatisch op te starten. Computer opnieuw opstarten, zodat alle nieuwe instellingen van kracht zijn. Blijft de foutmelding bestaan, raadpleeg dan het Windows logbestand voor een gedetailleerde lijst met foutmeldingen. Het modem, of de modemkabel, veroorzaakt misschien het probleem. Kijk na of het modem ook ondersteund wordt. Voor de meest recente lijst met modems die ondersteund worden kun je kijken bij de Hardware Compatibility List op de site van Microsoft (http://www.microsoft.com/). Windows heeft een bestand waar een lijst op staat met de modems die ondersteund worden (drive:\Support\hcl.txt). Probeer de kabel te vervangen.

Meer foutmeldingen te vinden -->KLIK OP MIJ KLIK OP MIJ :D

Suc6

PS wat voor type interne modem heb je(merk&type).

Laatst bewerkt:
een standaard ibm fax data modem 56
deze heeft echter eerder zonder problemen gewerkt...

Zal de remote acces eens proberen

ik betwijfel of het in de modem zit, ik zal het proberen maar volgens mij is het dat niet.

opgelost

dankzij 2e bericht met de extra foutmelding 711

Met dank aan Bennie

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan