inbelverbinding met xp

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ikkedus

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
31 mrt 2005
Bij een kennis heb ik in XP een inbelverbinding gemaakt (ze werken nog met een analoge verbinding) maar als ze op Explorer klikken komt er geen inbelverbinding te voorschijn. De instellingen zijn "altijd mijn standaard verbinding kiezen" en de instellingen van die verbinding zijn 100 % goed. Als je op de snelkoppeling van de verbinding klik (heb ik op bureaublad gezet) komt de verbinding goed tot stand. Weet iemand waar dit aan kan liggen,dat je met IE geen verbinding kunt maken,maar met de snelkoppeling van de verbinding wel ?:(:confused: :rolleyes: :mad: :(

Laatst bewerkt:
Misschien een firewall geinstalleerd die "te" goed zijn werk doet, en alle externe verbindingen blokt?

Geplaatst door robbie32
Misschien een firewall geinstalleerd die "te" goed zijn werk doet, en alle externe verbindingen blokt?
Dan zou het inbelprogje toch ook niet mogen werken?

@ James,

Ik weet niet welke firewall er gebruikt wordt, maar misschien dat het zo is dat een automatische verbinding overruled wordt door de firewall en de handmatige niet.

het was ook maar een suggestie om het te proberen zonder firewall....:)

vinkje weggehaald bij off line werken zonder resultaat

Geplaatst door Ikkedus
Bij een kennis heb ik in XP een inbelverbinding gemaakt (ze werken nog met een analoge verbinding) maar als ze op Explorer klikken komt er geen inbelverbinding te voorschijn. De instellingen zijn "altijd mijn standaard verbinding kiezen" en de instellingen van die verbinding zijn 100 % goed. Als je op de snelkoppeling van de verbinding klik (heb ik op bureaublad gezet) komt de verbinding goed tot stand. Weet iemand waar dit aan kan liggen,dat je met IE geen verbinding kunt maken,maar met de snelkoppeling van de verbinding wel ?:(

Staat er wel een inbelpunt onder IE-Extra-verbindingen?
Ik neem aan van wel omdat je de verbinding standaard hebt ingesteld.

:( :( :( :( :( :( :(yep,er is een standaard inbelverbinding in IE. Het probleem is ontstaan na SP 2 :mad: :mad: :mad:

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan