Inbelverbinding

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ture

Gebruiker
Lid geworden
20 jan 2004
Berichten
32
Hallo,

ik heb een vraag ivm met mijn internetverbinding:
ik zit op het net via een adslverbinding, de laatste weken wordt die verbinding regelmatig onderbroken. Als ik bij "verbinding maken" - "alle verbindingen weergeven" ga kijken dan staat er mijn normale inbelverbinding maar ook een extra verbinding die "ENTER" noemt. Als ik dan mijn normale verbinding terug maak dan blijft de "enterverbinding" onderbroken. Verwijderen van deze verbinding heeft geen zin want ze komt steeds weer terug! iemand een idee hoe ik van deze ellende af geraak?

Misschien wat nuttige info voor de profs:
bij de eigenschappen van beide verbindingen staat het volgende;
- type inbelverbinding dat wordt gebeld PPP: Windows 95/98/NT/2000, Internet
SLIP: Unix verbinding

-Deze verbinding heeft de volgende onderdelen nodig:
voor mijn gewone verbinding Internet Protocol (TCP/IP)
En de enterverbinding: Internet Protocol (TCP/IP)n client voor microsoft netwerken
Bedankt op voorhand!
 
Kun je een screenshot plaatsen van het geheel ?
 
Die "enter" lijkt op een zogenaamde "dialer" .... laat even een leuk "antispyware" programma lopen... om zeker te zijn..

Die dialer kan verder geen kwaad omdat je van een netwerk verbinding gebruik maakt, maar "hoe minder rommel, hoe beter"......
 
Hallo,

Ikheb ondertussen Ad-Aware SE Personal eens laten checken maar die kan niks vinden. Wat is verder nog een uitstekend anti-spyware programma, want er zijn er zoveel dat je door de bomen het bos niet meer kan zien!
Wat bedoel je eigenlijk met: het systeem te laten versnellen met 9,8m/s2? Heb geen idee wat 9,8m/s2 wil zeggen!
Graag tot wederhoren!
 
9,8 meter per seconde, kwadraat, is de versnelling die een object, in een vrije val, krijgt door de aantrekkingskracht van de aarde. In dit geval door je PC uit het raam te donderen....... valt ie elke seconde 9,8 meter per seconde [ongeveer 35 km/uur] sneller.... [Newton]...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan