inbelverbinding

Status
Niet open voor verdere reacties.

sgrav000

Verenigingslid
Lid geworden
8 sep 2000
Berichten
929
Een vriendin van mij (Win XP, IE 6, verbinding ISDN met inbelschermpje) kan IE bij het openen automatisch verbinden (in verschijnend inbelscherm gedrukt op 'automatisch verbinden') maar OE verbindt bij het openen niet automatisch en toont het inbelschermpje ook niet. "OE volgt dezelfde verbindingsinstellingen als IE" staat aangevinkt. Hoe kan ze op zijn minst het inbelschermpje voorgeschoteld krijgen om daarna zelf een keuze te kunnen maken of ze automatisch of door op kiezen te drukken wil verbinden. (Voor de goede orde ze kan natuurlijk wel op het isdn icoontje op haar bureaublad klikken om te verbinden maar dat is haar vraag niet).

sgrav000
 
misschien bij IE instellingen.
maar waarvoor automatisch inbellen dit kan ook zorgen voor een aardige rekening als je de verbinding niet gebruikt.
 
inbelscherm

Dank compudoc voor je reactie. Het wél automatisch verschijnen van het inbelscherm zonder dat het meteen automatisch verbindt is de doelstelling. Die vraag heb ik vanmorgen neergelegd bij de sectie browsers van dit forum. Want bij IE verschijnt het inbelscherm wel maar verbindt automatisch nadat ze dat heeft aangevinkt. Ze wil daar nu vanaf. Dus wel verschijnen inbelscherm zonder automatisch te verbinden.
Maar terug naar OE. Bij OE verschijnt het inbelscherm niet terwijl OE naar eigen zeggen IE volgt in de manier van verbinden. In IE staat in Internet Opties "altijd mijn verbinding kiezen" aangevinkt, anders verschijnt het inbelscherm niet automatisch. Maar in OE verschijnt dat niet. Hoe kan dat. IE is dus goed ingesteld, OE volgt niet.

sgrav000
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan