Inbox houdt mails niet vast

Status
Niet open voor verdere reacties.

hendrikbraaf

Gebruiker
Lid geworden
10 mrt 2005
Mails die binnenkomen staan aanvankelijk in de inbox, maar verplaatsen automatisch naar "Alle berichten".

En over welk mail programma heb je het dan?

Ok. Daar kan ik dan helaas niks over zeggen omdat ik die zelf niet gebruik en niet goed genoeg ken. Even wachten op reacties van anderen dus :)

Niet dat ik jouw mailprogramma heb, maar "Alle berichten" lijkt mij een verzamelbak waar (een snelkoppeling naar) alle berichten worden getoond, dus een zoekmap die je alle berichten laat zien (makkelijk voor zoeken in al je berichten, bijv.)

Kijk dus nog eens extreem goed na of de mails ook echt verplaatst zijn uit Postvak IN of dat je ze in beide "mappen" ziet.

Tijs.

Mails komen binnen in inbox en worden dan aUtomatisch VERPLAATST naar map alle berichten. Dus inbox is dan leeg.

Staat daar niet toevallig een bericht regel voor ingesteld?
WM.JPG

Neen, mail van win 10 kent dat niet. Dit in tegenstelling tot Live mail neem ik aan.

Het plaatje is inderdaad van Windows Live Mail en jij hebt het dus kennelijk over de standaard mail app die bij Windows 10 wordt meegeleverd.

Wat was de oplossing?
Ik zie dat je vraag als "opgelost" is gemarkeerd, dus dat is goed.

Hoezo opgelost? Wat is er gewijzigd dat dit probleem nu opgelost is? [Ik vermoed (zie ook posting #5) een weergaveinstelling of een filter op mailmap Inbox.]

Opgelost zetten kan (bijv.) op de volgende manieren:
a. [Ingelogd op het forum en deze vraag daarna geopend.] Klikken op "Zet status opgelost" op de donkerblauwe horizontale balk, bijna bovenaan deze webpagina [die met "Zet status opgelost", "Onderwerp opties" etc.]
b. [Ingelogd op het forum en deze vraag daarna geopend.] Rechts onderaan in de startposting (dus in posting #1) staat ook een optie om de vraag als opgelost aan te geven.
maar natuurlijk willen we hier op het forum nog weten wat de oplossing was.

Tijs.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan