inbox opschonen na 50 dagen naar PST

Status
Niet open voor verdere reacties.

braakie

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
7 jun 2012
Ik heb een rule ingesteld dat mijn inkomende mail naar een pst file wordt verplaatst.
Is het mogelijk om mail uit de inbox pas 50 dagen na ontvangst te verplaatsen naar de PST file

Ja, dat kan je doen met de autoarchiving optie.
Daar kun je instellen dat er elke week mails van x dagen en ouder naar je PST gearchiveerd worden.
Dan moet je die rule echter wel verwijderen.

Hey Muchacho,

Die optie had ik ook al gevonden, maar is niet mijn oplossing. Ik zal het proberen duidelijker te schetsen.

Je zou het kunnen vergelijken met mailtjes uit je inbox die je dan naar de (openstaande) PST files verplaatst of sleept. Met een rule kan je het zo maken dat je de inkomende mail direct verplaatst naar een map in de pst file en is het probleem opgelost zolang ik op het werk blijf. Zodra ik dan met webmail in mijn inbox ga kijken is deze leeg. Via webmail kan ik mijn PST files niet aan.

De vraag is dan: Kan ik het zo instellen dat de mail in de inbox pas na x tijd verplaatst wordt naar een map in de PST file?

mvg
Sjoerd

Welkom op Helpmij.nl.:)

Wat jij wil, kun je voor zover ik weet inderdaad enkel met "Auto Archiveren" voor elkaar krijgen. Niet met een "rule".

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan