Incd???

Status
Niet open voor verdere reacties.

guesswho

Gebruiker
Lid geworden
27 nov 2000
Berichten
439
Wat is het toch met INCD?
Bestanden die ik op een CDRW heb gezet kunnen niet meer worden verwijderd, cd's die gebrand zijn met INCD worden niet meer herkend door de brander.
Formateren gaat schijnbaar goed, maar toch blijft alles gewoon op de cdrw staan.
Ik heb mijn oude HP8100 I van alle ellende ook maar weer in mijn computer geprikt en werk wel weer onder Win98 om losse bestanden op een cd of cdrw te zetten mbv direct cd.
Werkt veel prettiger dan INCD, alleen jammer dat mijn plextor er niet mee werkt.
Ik vind het heel raar dat er toch nog zoveel problemen zijn met INCD.:8-0:
 
Kies de optie cdrw wissen en daarna is de cd weer gereed om te her-gebruiken
 
heb jij heel per ongeluk een VIA chipset in je pc ?
(zeg voor het gemak even een AMD processor?)
 
CDRW wissen vind ik niet zo'n goede optie als het erom gaat alleen maar enkele bestanden te verwijderen.
En ik heb een P4 met een SIS chipset.
Ik heb al vanalles geprobeerd, laatste versie van Nero en INCD geprobeerd maar zonder resultaat.
Gelukkig heb ik naast XP Win 98 er op staan en kan dus met de andere brander wel met Direct CD werken onder 98, maar er zullen toch genoeg mensen zijn die die mogelijkheid niet hebben.
 
Dan zit je probleem in ieder geval niet in de combi : VIA - InCd.
 
KIJK UIT MET HET OVERSTEKEN VAN DE STRAAT
Hoezo? heb je rijles?:D :D

Incd heeft bij mij in het verleden ook voor de nodige troubles gezorgd, maar juist na een update werkt het als vanouds (onder xp pro)
 
Gelukkig geen rijles meer, en dan zat er een instructeur naast me die wel op de rem trapte als het weer eens gevaarlijk werd.
Ik probeer het niet eens meer met INCD, ga wel weer lekker verder met DirectCD.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan